Toon posts:

[xP] Shift functies verandert*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik met shift op de twee druk krijg ipv een @ teken het " teken. Dit klopt volgens mij niet helemaal. Zo zijn er nog meer verschillen met hoe het eerst was. Ik ben er een tijdje gelden achter gekomen dat wanneer je shift en control tegelijk indrukt je het weer normaal krijgt. Dat lukt nu alleen niet meer. Heeft er iemand ideeen??

Alvast bedankt,

Roel

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

je toetsenbord taal staat waarschijnlijk op nederlands.. Eventjes terugzetten naar engels 101 keys oid..

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

als je XP hebt kun je dit dmv het toetsenbordje naast je klok.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 09:08
Zeker precies toevallig vandaag zo ? :P

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Waarschijnlijk heeft iemand (of jij zelf) je taalinstellingen van je keyboard gewijzigd (start -> run -> intl.cpl en toetsenboard instellingen controleren maar) - maar om eerlijk te zijn vind ik dat zo ontzettende basis kennis dat ik niet kan geloven dat het dat is.

Toch?

Vertel verder even welk OS het hier over gaat - zodat ik dat in je topic titel kan zetten :)

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:29
het toetsenboord op men laptop heeft dat altijd :P
en het uitroepteken zit onder de 1
het apenstaartje zit links naast de 1 (zonder shift)

https://f1nerd.nl

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het eindelijk gevonden. Het was inderdaad via run dat programma (intl.cpl) starten en dan in het tabblad talen, knop Details, de instelling toetsenbord Nederlands weg halen. Waarom dat is weet ik niet maar je moet in ieder geval het Verenigde Staten toetsenbord gebruiken. Dan is alles weer gewoon.

In ieder geval bedankt voor jullie replies.

Groet,

Roel

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 20:49:
Hallo,

Ik heb het eindelijk gevonden. Het was inderdaad via run dat programma (intl.cpl) starten en dan in het tabblad talen, knop Details, de instelling toetsenbord Nederlands weg halen. Waarom dat is weet ik niet maar je moet in ieder geval het Verenigde Staten toetsenbord gebruiken. Dan is alles weer gewoon.

In ieder geval bedankt voor jullie replies.

Groet,

Roel
Zet dan ook gelijk de sneltoetsen om je instelling te veranderen uit. Dit kan bij opties geloof ik.
Pagina: 1