Beste mensen,
Ik zit met het volgende probleem:
Mijn computer staat bijna de hele dag aan.
Maar hij loopt dan ongeveer 3a4 keer perdag vast. Het beeld bevriesd dan en niets werkt meer, toetsenbord+muis reageren niet meer.
Een mp3tje speelt gewoon door, ook als ik een cd aan 't branden ben maakt ie die gewoon af. Maar het beeld blijft wel bevroren, ik kan alleen niks meer doen.
Ook de powerknop werkt niet meer. Als ik die indruk normaal in druk gaat ie op hibernate maar dat werkt dan ook niet meer.
Het enige waar ik nog aan kan denken is dat hij misschien te heet wordt (56 graden, ik heb geen koelpasta) of dat het geheugen misschien kapot is ofzo.
Aan de drivers of bios kan het niet liggen want ik heb duizenden combinaties geprobeerd
oude & nieuwe versies. 4 keer windows opnieuw geinstalleerd, maar steeds het zelfde probleem. Niets is overgeclocked.
Ik heb NTFS geformateerd, geen dualboot ofzo.
In win98 had ik geen er geen last van, maar ik blijf toch liever bij win2k.
Misschien weet een van jullie hier wat van?
Want ik baal hier onmeunig van!:(
Systeem:
Asus A7V
AMD TB 1GHZ@1GHZ
256MB PC-133 SDRAM
Asus V6800 Geforce DDR Deluxe
Maxtor DiamondMax 40GB ATA 100
Titan Majesty Koeler Socket A
Pioneer 115 DVD Speler
Plextor 12/10/32a IDE
Logitech i-Touch Cordless Desktop
Creative SB-Live! Value
Realtek 10/20Mbit PCI Netwerkkaart
Creative 4 Point Surround FPS-1000
HP OfficeJet G85
Billion PCI ISDN Kaart
Aopen Bigtower 300W
help help!!
Ik zit met het volgende probleem:
Mijn computer staat bijna de hele dag aan.
Maar hij loopt dan ongeveer 3a4 keer perdag vast. Het beeld bevriesd dan en niets werkt meer, toetsenbord+muis reageren niet meer.
Een mp3tje speelt gewoon door, ook als ik een cd aan 't branden ben maakt ie die gewoon af. Maar het beeld blijft wel bevroren, ik kan alleen niks meer doen.
Ook de powerknop werkt niet meer. Als ik die indruk normaal in druk gaat ie op hibernate maar dat werkt dan ook niet meer.
Het enige waar ik nog aan kan denken is dat hij misschien te heet wordt (56 graden, ik heb geen koelpasta) of dat het geheugen misschien kapot is ofzo.
Aan de drivers of bios kan het niet liggen want ik heb duizenden combinaties geprobeerd
oude & nieuwe versies. 4 keer windows opnieuw geinstalleerd, maar steeds het zelfde probleem. Niets is overgeclocked.
Ik heb NTFS geformateerd, geen dualboot ofzo.
In win98 had ik geen er geen last van, maar ik blijf toch liever bij win2k.
Misschien weet een van jullie hier wat van?
Want ik baal hier onmeunig van!:(
Systeem:
Asus A7V
AMD TB 1GHZ@1GHZ
256MB PC-133 SDRAM
Asus V6800 Geforce DDR Deluxe
Maxtor DiamondMax 40GB ATA 100
Titan Majesty Koeler Socket A
Pioneer 115 DVD Speler
Plextor 12/10/32a IDE
Logitech i-Touch Cordless Desktop
Creative SB-Live! Value