Toon posts:

Mohaa Record Demo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voordat ik reacties krijg dat ie gelijk op slot moet wil ik eerst ff wat zeggen nml dat ik niet wil vragen hoe het moet maar vragen waarom het allemaal bij mij niet werkt??

Ik heb geprobeerd wat er op alle sites stond maar het werkt neit want als ik als eerste stap: set g_syncronousClients 1. dan controleer ik het en hij staat inderdaad op 1. Dan zou de volgende stap moeten zijn om: record mydemo of record mydemo.dm3 in te typen en hoppa hij neemt op.

Bij mij dus niet want als ik dan vervolgens stoprecord in typ zegt ie not recording a demo :(

Dus geen vraag hoe het moet maar werkt het bij jullie wel ?

Verwijderd

moet het niet zijn: +set g_syncronousClients 1

Verwijderd

Topicstarter
dat maakt niet uit als de g_syncronousClients maar een 1 is ....

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
heb hier hetzelfde probleem.. hij zegt dan ook dat ie niet aan het recorden is

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Trouwens TS waar had je dit vandaan, dit commando's , mischien dat ik dan ff verder kan zoeken over hoe en wat...

• q3a_manchurian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-01 20:37

q3a_manchurian

n0t a VaL1d V0Ltag3 ;)

ik zag dit topic maar...moet het het niet dit zijn g_synchronousclients met een H ertussen dus...
tenminste zo was het bij quake3 d8 ik

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:18
Volgens mij is het in mohaa niet mogelijk te recorden, die functie hebben ze eruit gehaald maar ik vind het dan wel raar dat de functie stoprecord er wel in zit.

www.hetbsg.nl

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:20
Ondanks dat MoHAA gebruik maakt van de Quake 3 Engine kan je inderdaad geen demo's opnemen zonder externe programma's :)

The devil is in the details.

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:18
Ik ben even aan het zoeken geweest naar commands voor mohaa en nu vondt ik op deze site:
http://www.gameadmins.com...e=Keen_Guide&op=variables
het commando cl_avidemo "0"
als ik in console intyp cl_avidemo 1 dan gaat mijn fps drastisch omlaag wat dus duidt dat een demo wordt opgenomen maar ik ben er nog niet achter gekomen in welke map die wordt opgenomen.

edit: Ik ben erachter gekomen waar de demo wordt opgeslagen. hij wordt opgeslagen in de map screenshots en er worden dus constant screenshots gemaakt. 1 screenshot is ongeveer 1 mb dus dat wordt veels te groot.

[ Voor 24% gewijzigd door Beelzebub op 02-04-2004 15:03 ]

www.hetbsg.nl

Pagina: 1