Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

bluetooth dongle connect niet met telefoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb een sony ericsson t610, verder heb ik een bluetooth dongle van Sitecom.

Als ik een bestand van telefoon naar pc verstuur is er niks aan de hand,

maar andersom (van pc naar telefoon) krijg ik telkens de vraag om een pincode in te voeren. Het lukt me niet om de juiste pincode in te voeren of deze functie uit te zetten.

Hoe verder...

(ja ik heb de search gebruikt, maar ik kwam telkens uit in die topics met 40 pagina's waar ik niet echt specifiek dit probleem terug vond)

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 10:09:
maar andersom (van pc naar telefoon) krijg ik telkens de vraag om een pincode in te voeren. Het lukt me niet om de juiste pincode in te voeren of deze functie uit te zetten.

Hoe verder...
Je weet dat je op beide apparaten dezelfde pincode moet invoeren zodat de 2 apparaten gepaired zijn en ze tot elkaars 'vriendenkring' behoren? Dan zou t moeten werken

Verwijderd

Topicstarter
r0el schreef op 01 april 2004 @ 10:11:
[...]

Je weet dat je op beide apparaten dezelfde pincode moet invoeren zodat de 2 apparaten gepaired zijn en ze tot elkaars 'vriendenkring' behoren? Dan zou t moeten werken
maar ik krijg alleen op m'n telefoon de vraag om een pincode in te voeren...

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Mijn 3650 Communiceert ook niet met een sitecom BT adapter!!
Bluetooth universeel??? toch niet. ( of Sitecom is het (niet) )

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 00:34
Je moet gewoon een pincode in toetsen in je mobiel, b.v: 0000. Daarna vraag hij op de PC wat voor code je toestel heeft. Dan tik je dus 0000 in. Daarna gaat t lukken :)

Android fanboy

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 11:48:
[...]

maar ik krijg alleen op m'n telefoon de vraag om een pincode in te voeren...
Volgens mij krijg je op de PC te zien in een ballonntje rechtsonderin; blablabla device probeert te verbinden, als je op dat wolkje klikt vraagt ie om pincode

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik al eens een code heb ingevoerd op m'n pc die k nu niet meer weet :?

k krijg namelijk nergens de mogelijkheid om een pincode in te toetsen op m'n pc.

Waar kan ik die code instellen/veranderen? Of kan ik die dongle beter opnieuw installeren??

edit - geen wolkje in beeld bij mij - /edit

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 13:30 ]

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Klinkt niet alsof je de search gebruikt hebt, staat hierover niets in het T610-topic ofzo? Of algemenere bluetooth-topics?

Vast niet allemaal even bruikbaar, maar je bent niet de eerste:
Search

[ Voor 69% gewijzigd door epoman op 01-04-2004 13:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
epoman schreef op 01 april 2004 @ 13:37:
Klinkt niet alsof je de search gebruikt hebt, staat hierover niets in het T610-topic ofzo? Of algemenere bluetooth-topics?

Vast niet allemaal even bruikbaar, maar je bent niet de eerste:
Search
lijkt niet alsof jij kan lezen,

JA ik heb de search gebruikt, dat staat namelijk in m'n eerste post!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Te snel gelezen blijkbaar, hmz...

Er zijn toestellen die altijd om een code blijven vragen, en andere die het gewoon direct 'doen'. Is afhankelijk van je software, welke telefoon je hebt etc. Sommige combinaties werken gewoon niet lekker.

Ga naar je 'my bluetooth places' of hoe het ook heet, en verwijder de seriële poort die naar je t610 verwijst. Daarna bluetooth op pc en op gsm aanzetten. PC moet zichtbaar zijn voor gsm, vanaf gsm proberen te 'pairen', dan moet je een code inkloppen op je telefoon en die bevestigen op de pc (of andersom). De pc vraagt om het invoeren van die code dmv een 'ballonnetje' bij het pictogram in de taakbalk.

Als dit niet werkt kan ik je zo snel ook niet verder helpen, misschien kun je het op deze manier proberen. Is niet voor je telefoon, zelfs niet voor een sitecom geloof ik, maar er staat veel informatie in over wat je hoe/waar kunt instellen in de bluetooth-software...

Verwijderd

Topicstarter
thnx ik heb het werkend gekregen,
ik heb m'n telefoon een nieuwe naam gegeven en een een nieuwe verbinding met een nieuwe pincode aangemaakt.

_/-\o_
Pagina: 1