rederect naar reclame

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:19
Ik krijg om de 8 pageviews +/- een redirect naar 1 of vage reclame site, vervolgens:

page cannot be displayed.

Heel erg irritant, heb al geformatteerd enzo helpt niet...

ligt dit aan mij of is het gewoon zo ingebouwd?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik denk dat WebAds weer loopt te kutten.:(

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:19
ah thanks.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Heel vaag, op zich kan het niet zomaar aan WebAds liggen, aangezien je een click moet hebben voor je geredirect word naar een andere pagina. Die click moet er dus wel eerst zijn, die moet denk ik bij jou liggen.

Een tag van onze site kan niet zo verknald zijn dat je een redirect krijgt lijkt mij. Als het nog een keertje gebeurd, wil je dan hier ajb melden waarheen de redirect is, dan kunnen we daar misschien iets mee.

Bericht hierboven

Verwijderd

kan me herinneren dat er gisteren of eind vorige week een topic was over iemand via zijn icon een redirect voor elkaar kreeg. Denk eerder dat het aan zoiets ligt dan aan webads (ook om de reden die floris aangeeft, EN omdat webads dat NOOIT van zijn leven zou mogen doen...)

geef volgende keer dan aub ook even een topic waar dit gebeurde.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dat is een door Billy bedachte feature, als IE iets niet kan vinden wil hij dat enthousiast op full-screen aan de gebruiker meedelen |:(.

Verwijderd

Op zondag 17 december 2000 19:48 schreef Chaos het volgende:
Dat is een door Billy bedachte feature, als IE iets niet kan vinden wil hij dat enthousiast op full-screen aan de gebruiker meedelen |:(.
Ik kan het niet helpen maar ik begin spontaan te lachen om deze reactie >:)

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 12:25
ff weer on-topic. :)
Op zondag 17 december 2000 15:46 schreef Floris_Diemel het volgende:
Heel vaag, op zich kan het niet zomaar aan WebAds liggen, aangezien je een click moet hebben voor je geredirect word naar een andere pagina. Die click moet er dus wel eerst zijn, die moet denk ik bij jou liggen.

Een tag van onze site kan niet zo verknald zijn dat je een redirect krijgt lijkt mij. Als het nog een keertje gebeurd, wil je dan hier ajb melden waarheen de redirect is, dan kunnen we daar misschien iets mee.
Dit gebeurd bij mij de laatste tijd regelmatig.

Net weer twee keer in
gathering.tweakers.net/showtopic/89218

Je krijft dan deze redirect:
adserver.webads.nl/hserver/SITE=TWEAKERS/AREA=TWK_GATHERING/POSITION=TOP/AAMSZ=468X60/ACC_RANDOM=977091273841

Ernstig irri :(

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 12:25

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik had dat de laatste tijd ook, alleen WebAds is ook wel iritanter bezig, op het fokforum verfokken ze de layout van het forum, d.m.v iets te grote banners. Daardoor komen er kleine white spaces tussen de 3 stukken van het logo, dus WebAds is idd weer eens bezig :(.
Pagina: 1