Toon posts:

probleem Abit kv7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 2 dagen heb ik een nieuw systeem met als hart een kv7 moederbord met amd xp 3000+ processor. Ik krijg mijn systeem echter niet stabiel. Heb al veel geprobeerd: geheugen (kingston 512 2 repen) in verschillende banken alleen en samen, alle kaarten (behalve video geforce 2) eruit, biosinstellingen. Ik krijg hem echter niet stabiel. Zeer vaak vastlopers, zelfs in de bios. Blijft ook vaak hangen na interne geheugencheck in bios (maar zegt wel OK) Ik draai xp ned. prof. (installeren lukte ook niet in 1 keer), 2 HD; Maxtor 40 gig (bootschijf) en IBM 80 en heb lg dvdrom en pioneerschrijver a07. Zie ik een essentiele instellingen in de bios over het hoofd? Wie weet raad?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welke voeding heb je? Voor de rest verwijs ik je naar Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Daarin staan alle mogelijke tips en suggesties die ik je maar kan vertellen :)

Verwijderd

Topicstarter
voeding:
Max. vermogen: 300 Watt
Combined Power: 170 Watt
Spanning: 230 Volt

Verwijderd

Topicstarter
probeer jumper strapping from boot rom te veranderen naar strapping from hardware...........wedden dat dit helpt

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 07:39

snooze

kinda busy atm.

heb ik ook gehad hiero heb er een 380 watt antec voeding ingegooid en het was over.
maareuh zijn jouw PWM temps ook zo hoog?

weet iemand nog een leuke signature?

Pagina: 1