[outlook 2002] Niet gemachtigd

Pagina: 1
Acties:

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 09:25

Tom-my

w03iz0rz

Topicstarter
Heb hier twee nt4 servers (1x pdc 1x bdc) bdc regelt exchange 5.5

Nou heb ik met 1 account die verder (in mijn ogen) het zelfde is ingesteld als alle andere, een probleem. Namelijk elke keer als ik op dat account in de postbus op de exchange server wil kijken, deze melding (op alle pc's overigens)

"Kan de map niet weergeven. Microsoft Outlook kan geen toegang verkrijgen tot de opgegeven maplocatie. U bent niet gemachtigd om u aan te melden."

Als iemand een zetje de goeie richting in kan geven _/-\o_

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Probeert dat account z'n eigen mailbox te openen of die van iemand anders :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

Topicstarter
Nja als ik exchange mag geloven (ben dr geen ster in, vandaar) wel. Er stond eerst een verkeerd nt account bij, maar nu staat de juister erbij.

Het zou toch geen restart van exchange moeten worden? 8)7 :? |:(

(edit: voor mn post stond er wel een verkeerd account bij, maar nu de juiste (degeen waar ik mee inlog en de mailbox check die eraan gekoppelt staat)).

[ Voor 27% gewijzigd door Tom-my op 01-04-2004 09:43 . Reden: verduidelijken, ben erg vaag vandaag ]

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• twitt
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:07
Klinkt toch echt alsof je bent ingelogd als user A, en dan de mailbox van user B probeert te openen.

Weet je zeker dat dit niet het geval is?

Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

Topicstarter
stond een verkeerde bij, maar ik heb dat al lang aangepast

[ Voor 2% gewijzigd door Tom-my op 01-04-2004 09:44 . Reden: typo ]