[MS office] Word/excel hyperlink moet afbeelding worden.

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Het zit namelijk zo. Er is een excel bestand met gegevens. In die gegevens staat ook een hyperlink naar een afbeelding. Nu wil ik deze gegevens in een word document invoegen. Dit gaat goed, alleen word de hyperlink, weer een hyperlink. En dat is nu net niet de bedoeling. Die hyperlink moet een plaatje worden.

Hoe pak ik dat aan? Ik kom er niet uit met F1.. (oorspronkelijk waren het 2 aparte bestanden, maar ik zal al op het spoor van er een hyperlink van aan te maken in Exel.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dus je hebt een link naar een plaatje, die je automatisch wilt gaan invoegen? Ik denk dat je dan even je VBA kennis moet gaan aanspreken (cq. VBA mag gaan leren of het met de hand doen :P )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Er is dus geen commando of uitvoer optie waarbij je dan kunt aangeven dat hij de linkjes inclusief moet maken in het document.... Damn, vandaar dat ik dat ook niet kon vinden :(

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Voor zover ik je begreep en voor zover ik weet dan, ik denk niet dat ik alle opties ken O-)

Maar VBA lijkt me het handigst, er is al heel veel te doen met het opnemen van een macro en dan de code bekijken en aanpassen :)

Hmmm. Ik pas trouwens de topictitel iets aan. Afdeling, afbeelding :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)