Dit zou zeer handig zijn ja, ik heb alle essentiele updates nu wel binnen, maar dan blijven er nog stuk of 16 windows updates over. Dus hierbij graag
Daarnaast heb ik nog wat andere vragen, mijn OEM cd schiet al aardig op, maar ik wil nog een aantal dingen veranderen.
Bij de installatie kun je de harde schijfen partitioneren, dit werkt perfect, maar is het mogelijk dat windows automatisch kiest voor NTFS snel formateren, dat scheelt weer een stap. En is het ook mogelijk dat wanneer je een nieuwe partitie erbij maakt dat hij deze ook formatteert en niet alleen de partitie waarop windows wordt op geinstalleerd.
Na de installatie laat ik mijn reg file importeren, in dit reg bestand staan een aantal regels zodat windows automatisch inlogt, zonder het inlogscherm te hoeven gebruiken. Helaas werkt dit niet meteen de eerste keer. Wanneer alles klaar is en ik importeer het bestand nog een keer werkt dit wel.
Ik denk dat het komt omdat in het winnt.sif bestand ook is aangegeven dat hij automatisch 1x inlogt, en dat hij na de herstart de oude gegevens weer terugzet.
Verder zou ik graag willen weten of het mogelijk is om de items in het start menu klein te kunnen weergeven. "Kleine pictogrammen in het menu start weergeven"
Ik zou ook nog graag "deze computer" van het bureaublad vandaan hebben.
Ik weet dat het mogelijk is om de start pagina van IE te veranderen in winnt.sif maar is het ook mogelijk om deze op about.blank te zetten, dit werkt niet door dit in te vullen in winnt.sif.
En is er ook een mogelijk om bij geluidscheme "geen" te laten gebruiken.
Dat zijn mijn laatste punten voor mijn CD, als iemand hier oplossingen voor heeft, alvast bedankt.