Goeie VGA kabel?

Pagina: 1
Acties:

• Killraven
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Omdat ik een afstand van 10 meter moet overbruggen ben ik van plan mijn beamer (ThemeScene H30) aan te sluiten middels VGA. De beamer kwam met een VGA->SCART adapter dus die gebruik ik op mijn DVD speler aan te sluiten op de VGA poort van de beamer.

Nu ben ik dus op zoek naar een beetje kwaliteit VGA kabel, alleen, ik heb geen idee waar ik naar moet zoeken. Zijn er verschillende kwaliteiten VGA kabels en zo ja, wat zijn goede kabels en waar vind ik die? Ik heb al gekeken bij Pricewatch maar daar wordt niet echt gerept over kwaliteit ('high quality' vind ik zo'n onbetrouwbare term vandaag de dag).

Dus tips zijn van harte welkom! _/-\o_

Pointless

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-08 21:12
Toevallig, ben zelf ook op zoek naar een nieuwe goede kabel, de oude heeft het tussen de deur zitten niet overleeft helaas |:(
Ik heb hem vorig jaar gekocht bij een bedrijf dat ik nu niet meer kan vinden.
Dus ik ben ook weer hard op zoek. Ik schrijf gewoon online shops aan, met de specs die de kabel aan moet kunnen (1024*768*60hz) en dan zonder schaduwen.
En daarbij de vraag of ie retour kan als ie niet bevalt.
Tot zover nog geen reactie....

Overigens zegt HQ dus inderdaad helemaal niets, het blijft gewoon een kwestie van zelf proberen/testen.

Succes ermee.

Anything goes !!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-08 06:23
Waarom koop je niet een goede lange scart kabel.... :?

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-07 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

De dikte van de kabel zegt over het algemeen al behoorlijk wat.
zo hebben dunne kabeltjes meer verlies en geven ze sowieso slechtere kwaliteit.
dus een dikke kabel nemen lijkt mij iig verstandig!
en zoals al eerder genoemd testen testen testen :)

• Killraven
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb zojuist 10m Profigold Component video kabel gekocht, dat schijnt de beste kwaliteit te geven. Zowel mijn dvd-speler als projector hebben hier een aansluiting voor dus zo moet het goed komen.

Pointless

Verwijderd

Zoeken naar Belkin kabels, zijn stevig, verkrijgbaar in maten tot 50m, heb ze in Duitsland gezien, de connectoren zijn ook gold plated en niet duur.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 12:35 ]

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-06 18:51
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 12:28:
Zoeken naar Belkin kabels, zijn stevig, verkrijgbaar in maten tot 50m, heb ze in Duitsland gezien, de connectoren zijn ook cold plated en niet duur.
kan het zijn dat je gold plated bedoeld? en jah, belkin is idd goed in zon soort zaken

Verwijderd

Xwen schreef op 01 april 2004 @ 12:31:
[...]

kan het zijn dat je gold plated bedoeld? en jah, belkin is idd goed in zon soort zaken
Jep sorry, gold plated.
Heb de winkel kunnen vinden, is wel in duitsland maar erg goedkoop t.o.v. Nederland:
http://www.computeruniver...30000942&language=deutsch

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 12:35 ]

• ilrenato
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 11:19

ilrenato

Pizzah!!!!

Is het wat de Themescene H30? Waar hebbie um gekocht?

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:36
Oehlbach kan ook VGA kabels leveren, en kan ze ook op maat leveren.

ServiQ in Hoevelaken importeert deze kabels in Nederland en ze zijn onder andere te bestellen bij Media Markt (vast nog wel meer bedrijven, maar van MM weet ik het zeker)
Pagina: 1