Toon posts:

remote beheer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar het programma "XpressRemote 1.3.1" een gratis remote programma, de diverse links verwijzen naar www.bizdefender.com, deze site is de laatste tijd niet bereikbaar ben bang dat hij opgeheven is en is dus niet te downloaden :'( . Wie heeft die programma beschikbaar, het zij op een internetsite of ftp. En eventueel ervaring mee?
Wie weet nog meer gratis remote programma's naast VNC.

Greetzz Masterview

• bruto
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 15:44

bruto

Druktemaker.

The more you know, the more you know you don't know.

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:11

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

oeps :)

edit:

Hier dus

[ Voor 181% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 01-04-2004 08:32 ]

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Topicstarter
*Grin* ja eerste was een foutje maar hebben julile ervaring ermee?

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:11

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Probeer eerst een aantal alternatieven (ingebouwde XP remote functie, RealVNC, jouw progje, etc...)

De meeste programma's zijn shareware en kun je dus uitproberen....ervaar zelf wat je goed en niet goed vind. Zoek daarnaast in gebruikerservaringen op GoT en evt. Google

het moet geen opsom topic worden

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat weet ik, maar onze organisatie wil er verder niks voor betalen, we draaien verder windows 2000 pro op de clients. VNC zijn we niet zo weg van. Woow hij mag er weer snel af die remote"Xpress. De virusscanner schrikt gelijk bij installeren van de client "Bkdr_bancodor.I melding bij hook.dll

Verwijderd

je kan je ook afvragen of het handig is een bestandje te vragen op 1 april..... ;)

BTW een heleboel remote management progs worden door virus scanners als een bedreiging gezien omdat ze ook voor "verkeerde" doeleinden gebruikt worden.

Ik gok dus dat er niks aan de hand is met dat tooltje.....
Pagina: 1