Toon posts:

Encore DVD -> menu problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem:

als ik een menu in photoshop maak en in encore open lijkt alles goed te werken (ook in de preview), maar zodra ik een proefversie brand met Nero en test in verschillende stand-alone DVD-spelers gaat het mis. De highlights die bij de geselecteerde items komen te staan worden helemaal vervormd en op een andere plek neergezet. De vervorming verschilt nog weer per DVD-speler.

Zoals gezegd: het menu wordt in photoshop gemaakt en wel door prefixen aan layernamen toe te voegen. De menu items bestaan uit 2 delen: zwarte letters en rode letters die de selectie moeten weergeven.

Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb al geprobeerd zo min mogelijk kleuren te gebruiken en de texten te raserizen, maar dat helpt niet.

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
*kick*

Ik heb hetzelfde probleem. Zodra je highlights gaat gebruiken worden deze verkeerd gelezen door dvd spelers. Een voorbeeld van mij: je kunt maar 2 van de 6 buttons die je hebt gemaakt selecteren als je dvd gebrand hebt.

Is er al iemand die Encore 1.5 heeft of een (andere) oplossing weet?

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 13:42

Xymox

Determinism rulez !

Werkt het menu in de preview binnen Encore wel goed ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Ja dat werkt prima, op mijn standalone dvd speler duidelijk niet.