Toon posts:

joypad voor p800 of p900

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraag, nou ja een idee, ik vraag me alleen af in hoeverre dit realiseerbaar is.

Er zijn ik weet niet hoeveel spellen al voor zowel de p800 en p900, maar het probleem is heel veel spellen zijn nauwelijks te spelen omdat je geen joypad hebt, nou weet ik wel dat het niet de voornaamste reden voor die tel is, maar goed, het is natuurlijk wel leuk als je er al spelletjes op kan spelen, dat dit ook normaal kan.

er zijn ook al een aantal leuke emulators, zoals de sega emulator, maar ja je raadt het al, probeer maar is een platform spel te spelen.

nu heb ik voor de Sony ericsson het volgende gezien weet even niet zo snel welke type, maar je moet je tel er in ieder geval inklikken, en de stekker gaat dan onderin je ericsson aansluiting (de standaard aan de onderkant)

Afbeeldingslocatie: http://www.seonlineshop.nl/images/products/EBG-10.jpg

zou zoiets nou niet compatible te maken zijn, denk dat meer mensen dit wel leuk zouden vinden, zou hier niet over gebrainstormd kunnen worden?

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
eh, die joypad is voor een z600 (zie sig ;)) maar volgens mij is het softwarematig dat het niet ondersteund is en kan het niet toegevoegd worden op een p800 of 900. (niet via java that is)

maar volgens mij moet deze gemoved worden naar IT?

Fok! dacht dat ik in SG zat! 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Utopist op 01-04-2004 01:34 . Reden: Domme User Error ]