Toon posts:

Vbulletin Hacks.

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakerss.
Ik word effe beetje Gek hier.
Ik zoek een Mod/Hack voor Vbulletin 2.3.0.
Ik heb alles al afgezocht.. via google altavista.
Ben al op vbulletin.com en vbulletin.org geweest, maar daar kank helaas nie opkomen [waarom week ook niet]

Wie heeft er een scriptje voor mij, zodat ik de laatste 5 geposte berichten van het forum, op mijn mainpage van me website kan laten verschijnen.

Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn _/-\o_

Groeten Feer

Verwijderd

Als je door je database bladert zie je als het goed is ergens een tabel met de laatste posts staan, hoe ie bij Vbulletin heet weet ik niet.

Als je die niet kan vinden kan je het zelf maken dmv een sql query

(ervanuitgaande dat jij de website op dezelfde host als het forum draait en toegang tot de database hebt)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 00:34:
Als je door je database bladert zie je als het goed is ergens een tabel met de laatste posts staan, hoe ie bij Vbulletin heet weet ik niet.

Als je die niet kan vinden kan je het zelf maken dmv een sql query

(ervanuitgaande dat jij de website op dezelfde host als het forum draait en toegang tot de database hebt)
Haha ja ik kan wel bij de database, maar dak zoveel verstand heb van php: Niet echt.
Vbulletin installeren is een eitje.. install.php runnen en klaar, maar om zo'n script te schrijven.. pff :'(

Daarom vroeg ik ook of iemand misschien nog iets had liggen :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

de rede waarom je niet in vbulletin.org kan komen, komt waarschijnlijk door je "licentie", je geeft bij vbulletin.com namelijk op welke users in org mogen komen. Maar zoiets is toch zelf makkelijk te bouwen (wat hooglander al zegt), sql query met een limit en asc (of desc? :S)
[me] heeft al 2 jaar trouw een licentie :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:20

Passievrucht

swarma

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

Verwijderd

Topicstarter
KarreMania schreef op 01 april 2004 @ 00:37:
[me] heeft al 2 jaar trouw een licentie :)
Kan Me dan niet effe zo'n scriptje voor me downen, zal je erg dankbaar zijn _/-\o_

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

deze werkt wel netjes. Zit readme dacht ik bij, template kon je dacht ik ook wat aanpassen.

http://www.forumdeluxx.de/forum/latest.php kan je zien hoe ie eruit ziet btw

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 01-04-2004 00:45 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
KarreMania schreef op 01 april 2004 @ 00:44:
deze werkt wel netjes. Zit readme dacht ik bij, template kon je dacht ik ook wat aanpassen.
Tnx echt top :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zie bovenstaande -- als je niet op die site kan komen is het gewoon tijd om een legale licentie aan te schaffen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.