Toon posts:

DVD-rom herkent geen DVD spel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik heb vandaag FarCry op DVD gekregen,
en als ik hem in mijn LG DVD-ROM DRD-8160B stop herkent hij hem niet als schijf
hij zegt "plaats een schijf of een ander geschikt medium in station E"
Ik ben al naar de LG site geweest en heb firmware geinstalleerd.
doeidoei

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-03 15:19

johnneman

rofl de bofl

sorry, ik weet helaas niet de oplossing,
maar ik weet wel dat een kamaraad van mij ditzelfde probleem had,
hij heeft de dvdspeler gewisseld met een andere dvdspeler van z'n 2de computer..
het ligt dus iig vast niet aan je schijfje, kun je het niet in een andere dvdspeler proberen?

offtopic; welkom op got _/-\o_

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:14

The Third Man

The Third Jellyfish

Ik neem aan dat het een originele DVD is? In dat geval testen op andere speler, of een vergelijkbaar nieuwe DVD in de LG proberen...

Verwijderd

Topicstarter
haha, dank je, ik voel me al helemaal thuis.
Ik heb geen andere dvd speler, maar ik weet dat ie t bij een vriend wel deed.
ik denk dat het aan een stuurprogramma ligt, om films op dvd te herkennen moet dat ook altijd via interactual of powerdvd, maar die zijn helaas niet voor games.
toch bedankt
doeidoei

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:14

The Third Man

The Third Jellyfish

Tja films moeten theoretisch ook via zoiets als PowerDVD omdat een normale mediaspeler niet VOBs kan inlezen als normale videobestanden. Een Game-DVD is een normale DVD-ROM en zou dus ook gewoon moeten worden gelezen door iets als de Windows Verkenner. Heb je toevallig iets van vreemde software of 'handige' programma's geïnstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, aleen nu dus die nieuwe firm spul van LG, wat een heel vreemd programma was, met veel rare tekens en vraagtekens omdat windows het niet kon lezen. het had ook geen enkel effect. ik heb het namelijk ongedaan gemaakt via systeemherstel en er was niks veranderd.
doeidoei

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 00:50:
Nee, aleen nu dus die nieuwe firm spul van LG, wat een heel vreemd programma was, met veel rare tekens en vraagtekens omdat windows het niet kon lezen. het had ook geen enkel effect. ik heb het namelijk ongedaan gemaakt via systeemherstel en er was niks veranderd.
doeidoei
Is het nou een originele DVD of een kopie, LG DVD-ROM's zijn imo niet de allerbeste spelers voor gekopieerd spul.

Doei doei is overigens niet nodig, lees de FAQ eens zou ik zeggen

Verwijderd

Topicstarter
:) doeidoei gaat automatisch
het is een originele dvd, maar niet van mij
doeidoei

• Insanergy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11-2025
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 00:50:
doeidoei
Lees ook eens de site waar je die firmware van hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Insanergy op 01-04-2004 01:21 ]

But I thought YOU did the backups...

Verwijderd

Topicstarter
ja daar moest ik een taalpakket van windows installeren, terwijk het de nederlandse LG site is. maar daarom is dat progje waarschijnlijk zo vaag, naast het feit dat het gewoon niet werkt.
doeidoei

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-03 13:49
alleeen hulce, die firmware kan je niet ongedaan maken met systeem herstel, ik zou evt. proberen de orginele firmware terug te flashen

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Pagina: 1