☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
* Buzz_Lightyear heeft de post verhuisd naar de HK Het algemene 1 april-grappen topic
[ Voor 109% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 01-04-2004 17:05 ]
Wat een onhandig apparaat. Geef mij maar een gewoon toetsenbord.Buzz_Lightyear schreef op 01 april 2004 @ 16:47:
Je zou denken...1 april? Maar nee, het toetsenloze toetsenbord bestaat echt
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Whoop!

Zal wel niet mijn soort humor zijn vrees ik

PSN: DutchTrickle PVoutput
Zoals al eerder gezegd; dit zit in React ingebouwt. Heb je er echt zoveel last van, die ene dag in het jaar?Maverick schreef op 01 april 2004 @ 19:32:
erg origineel.Wordt dit jaarlijks ofzo, dit is nu wel gezien. Ook zie ik de lol er niet van in
het is mateloos irritant.
Zal wel niet mijn soort humor zijn vrees ik
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Nee geen last van, maar is het verplicht om het leuk te vinden ofzo?Spider.007 schreef op 01 april 2004 @ 19:33:
[...]
Zoals al eerder gezegd; dit zit in React ingebouwt. Heb je er echt zoveel last van, die ene dag in het jaar?

PSN: DutchTrickle PVoutput
Neuh.. ik vindt het ook niet leuk ofzo.. Maar ik zal wel gek wezen om me er nog aan te gaan lopen irriteren ook; heb je wel gezien hoe lekker de zon vandaag schijnt?Maverick schreef op 01 april 2004 @ 19:36:
[...]
Nee geen last van, maar is het verplicht om het leuk te vinden ofzo?Nou ik zal ff lachen, (
![]()
![]()
) blijkbaar moet dat
Die ene dag in het jaar dat de topictitles op GoT om staan gedraaid maar tegelijkertijd is bekend gemaakt dat CA maar een grap is.. dan kan mijn dag niet meer stuk
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
offtopic: dan vraag ik me toch serieus af waarom ik er niet in maggorgi_19 schreef op 01 april 2004 @ 09:08:
[...]
* gorgi_19 gokt dat dat wel meevalt..Ik heb ook HK-XS gekregen, terwijl ik genoeg OW's heb verzameld voor minimaal 2 IP-bans
Verwijderd
Vind het wel een goeie grap