Toon posts:

problemen met ISO branden

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een plexwriter 48/24/48a en ik wil een ISO file branden op mmore cd's. Heb al verschillende brandproggies gebruikt (Nero, Alcohol, UltraISO etc.) maar het werkt niet als ik vervolgende de cd wil laden.

Op de CD zie ik wel de files die normaal er ook moeten opstaan (autorun.exe, setup.exe. etc.)

Heb het met deamon tools geprobeert om de iso installen via het mounten en dat werkt gewoon. Nu ik het op CD ga branden gaat het dus mis. Laden duurt lang vanaf de cd, autorun en/of setup.exe loopt vast of maakt een error in windows.

Heb ook al verschillende brandsnelheden geprobeert. Waar kan het aan liggen?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Dan is de iso file duzz brak ... , of is er een bepaalde beveilig die dit doet ..

[ Voor 50% gewijzigd door djexplo op 31-03-2004 23:08 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

en als je nou een 1 op 1 kopie van een gemount image maakt?

Localhost is where the heart is

Verwijderd

Topicstarter
SilentStorm schreef op 31 maart 2004 @ 23:08:
en als je nou een 1 op 1 kopie van een gemount image maakt?
Wat bedoel je met 1op1 kopie?

Ik heb ook al een uitgepakte image gebruikt om die files (dus data, setup.exe, autorun.exe) vervolgens op een cd te branden

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu de game installed dmv mounten. Gaat allemaal goed via deamon tools. Alleen als ik het spel wil opstarten vraagt hij om een correcte cd

Kies dan de virtuele CD device en kies autorun. Hij blijft nogsteeds om de correct CD vragen. Heb in regedit de cd drive verandert naar de virtuele driveletter maar dat werkt ook niet.

http://faq.armyofgot.nl/html/bfzondercd.html

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

dan moet je of een no-cd crack hebben of een goedwerkende image hebben of gewoon met de originele cd spelen

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Heeft weinig met audio video van doen, daarnaast biedt dit forum geen support op illegaal gedownloade zaken (als je no cd patch/cracks nodig hebt, valt het duidelijk buiten een policy hier).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.