Toon posts:

dvd speler weigert werk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

die dvd-speler van mij werkt niet, als ik er een cd, dvd of wat dan ook in steek dan zegt hij alleen maar plaats een schijf of ander geschikt medium in station f:

verder gaat hij gewoon open en dicht maar leest hij gewoon niet de cd's of dvds die ik erin stop en das knap balen...

kan iemand me hiermee helpen? bvd

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:47

Sjaak_Afhaak

Bleh!

hier hebben we echt wel meer info nodig... systemspecs, en OS zou wel handig zijn :)

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
sorry, xp, ehm, verder heb ik ook voor iemand via nero zown hele lijst moeten laten zien, is da hier handig? ben alleen vergeten hoe da ging ff zoeken

dvd: IDE DVD-ROM 16X
cd-r: SONY CD-RW CRX1611

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 23:05 ]

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

welke versie van nero heb je dan?

Hier staat tekst

• djexplo
  • Laatst online: 21-12-2025
Zit de data kabel er wel goed in?
Heb je er nog een bepaalde driver voor geinstaleerd?
Kijk op de site van de fabrikant voor firmware updates...
Spint de cd wel op als je hem er in stopt ?

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
versie 6
nee hij spint ook niet als ik hem erin stop
site van fabrikant heeft me niet geholpen, heb ik het geprobeerd voor ik deze site kreeg, enneh, domme vraag maar hoe kan ik snel ff die kabel checken?

Verwijderd

door 'm er goed in te duwen... en een andere te proberen

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 23:07:
versie 6
site van fabrikant heeft me niet geholpen, heb ik het geprobeerd voor ik deze site kreeg, enneh, domme vraag maar hoe kan ik snel ff die kabel checken?
Ik denk niet dat dat nodig is. Als je kabel echt los had gezeten, zou je dit bij alle CD en DVD's hebben die je af probeerd te spelen lijkt me zo.

Wat nou als je je vers gebrande CD-r in een andere PC probeerd?

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 23:07:
versie 6
kast openschroeven en kabels aanduwen. :)
verder zou je kunnen proberen of de drive het wel doet in een andere PC.

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
nee cd's die ik brand kan ik wel gewoon in me recorder afspelen en ook op andere comps maar de dvd speler leest niet... xal es in die kast gaan neuzen

Verwijderd

Topicstarter
ok het heeft nix geholpen, ding doet nog steeds wat ik had verteld...

kan het ook aan iets anders liggen wat ik even kan proberen nu?? anders schiet ik nu me nest in

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog ideen?

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-03 08:20

Gé Brander

MS SQL Server

Is het zo een merkloze DVD speler van 16x. Die heb ik ook, deed het ook van de een op andere dag niet meer.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Topicstarter
ja die ist een, zown comp van de aldi :P
heb je da op kunnen lossen of was ie gewoon toasted?

• Deuce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-03 10:56
Heb je nog garantie? Op de Medion systemen geven ze (in ieder geval nu) 3 jaar garantie.

Verwijderd

Topicstarter
ja de garantie zit r nog op, maar dan moet ik em volgens mij opsturen.. geen andere mogelijkheid?

Verwijderd

Als je het zeker weet dat je dvd speler kapot is kun je dit misschien vertellen wanneer je een RMA aanvraagt.
Misschien dat ze zeggen dat je alleen je dvd hoeft op je sturen.

Verwijderd

ooit wel 's gekeken in windows of de dvd nog herkend wordt?

via [deze computer] naar de dvd speler gaan ( ziet win 'm uberhaupt wel? ) en rechter muisknop--> eigenschappen etc controleren of er problemen zijn ( drivers? ) affijn het rijtje ff langs.

• Deuce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-03 10:56
Volgens mij is het zo dat je met het servicenummer moet bellen (doe dat 's morgens om 07.00 uur ofzow). Je krijgt een klantnummer (als je die nog niet hebt) en dan zullen ze waarschijnlijk aangeven dat je binnen zoveel dagen gebeld gaat worden. (de mij beloofde binnen drie dagen werd niet gehaald; volgens mij was het anderhalf of twee weken later ;()
Ze bellen dan voor een afspraak (moet je de hele dag thuis zijn want een tijdstip kunnen ze niet geven ;( ) Daarna zal de speler binnen enkele minuten vervangen zijn door een nieuw exemplaar.
Afgezien van het wachten een prima service dus (althans is mijn ervaring - gelukkig nog maar één keer nodig gehad)
Pagina: 1