Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat kan ik doen met een 3510i?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
Ik heb dus een kapotte 3510i gekregen van een vriend(denk dat het een 3510 is,toch iets met een 3een 5 en een i)

Nu werkt de GSM nog wel relatief maar de zender/ontvanger van het ding werkt niet. Dat is dus alles dat NIET werkt. Maar aangezien zijn GSM al een paar keer gevallen is en hij hem zelf wou repareren is hij nu zijn garantie kwijt en mocht ik hem hebben.

Ik weet dat de LCD schermpjes goed zijn en dat dit exemplaars scherm nog goed werkt. evenals de spraakherkenningschip voor de spraakoproepen......

Enkel de zender/ontvanger is dus kapot

Wat kan ik allemaal doen met deze GSM?
Want ik wil hier het meetste uithalen maar ik heb geen idee wat mogelijk is. Het kan zijn dat niets mogelijk is door Nokia's fabrikage procedo ofzo maar hier twijfel ik aan

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

Verwijderd

maak er een geanimeerde casebadge van!
daar is eerder een interessant topic over gestart! :)
edit: van het scherm ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 22:49 ]

• ddajantje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-06 08:03

• Beatman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 15:05
Je kunt er een datakabel voor kopen en er een aantal gierige JAVA spelletjes op zetten, zodat je wat te doen heb mocht je geen zin in huiswerk ed hebben. Of als de trein weer 'ns vertraging heeft.

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 22:49:
maak er een geanimeerde casebadge van!
daar is eerder een interessant topic over gestart! :)
edit: van het scherm ;)
dat is wel een vet idee, hem laten aansturen door de lpt poort, draadje naar de voorkant van je case en hem gebruiken als casebadge!

die onthoud ik! :)

Verwijderd

Je kunt het LCD scherm gebruiken, of de Nokia gebruiken voor diverse projectjes. Je kunt hem open maken en de chipnummers door Google heenhalen om de datasheets te achterhalen voor creatieve tips of wellicht zelfs repareren (of van 2 kapotte, 1 werkende maken). Je kunt hem inbouwen in je kast zodat je op lan's snake kunt spelen etc.

Kortom, de mogelijkheden zijn eindeloos als je niet terugdeinst om even wat kennis te vergaren - een vereiste in CME alvorens een topic te openen zoals je hier kunt lezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.