Toon posts:

Kazaa k++ nl 2.4.2 download bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Halllo,

Ik heb een probleem met kazaa, ik heb de bestanden in ms-dos gekopieert naar een andere harde schrijf toe en vervolgens Alle software opnieuw geinstalleerd. Maar nu blijkt dat windows mijn bestanden vernoemd heeft. bv. dof999~1.dat. Maar kazaa maakt daar en gedownloade bestand van. Maar deze bestanden zijn nog niet helemaal klaar met downloaden.

Kan iemand mij helpen om dit probleem te kunnen oplossen?

Prutser2000

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-03 19:50

newpegasus

Hertog

dos kan niet met lange bestandsnamen overweg, vandaar dat hij ze hernoemd. hier is niets tegen te doen, de bestandsnamen zijn gewoon weg waardoor kazaa ze niet meer als "nog niet klaar" bestand ziet.

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik kan ze net zo goed weggooien en opnieuw aanmaken bij kazaa?

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-03 19:50

newpegasus

Hertog

ja, tenzij jij de oude bestandnamen nog kan achterhalen. die bestandsnamen bevatten gegevens waardoor kazaa kan zien dat het nog niet klaar is. nu kan dat dus niet meer en kan het niet meer resumen. opnieuw beginnen is de enige oplossing.

Verwijderd

Gekopierd naar andere schijf? Dus je hebt ze nog origineel? Dan gewoon op Cd ofzo zetten en weer in de my shared folder van de nieuwe versie

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:28

sus

is druk :+

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 22:32:
Gekopierd naar andere schijf? Dus je hebt ze nog origineel? Dan gewoon op Cd ofzo zetten en weer in de my shared folder van de nieuwe versie
Dat gaat dus niet als je ze in dos hebt verplaatst.
Pagina: 1