[Film] Film laat speler / explorer crashen

Pagina: 1
Acties:

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb hier een film staan, welke gecodeerd is met Xvid. Deze is gesplitst in twee delen (CD1 en CD2). CD1 speelt prima, maar wanneer ik dubbelklik op cd2 crashed explorer. Wanneer ik rechtstreeks vanaf BSplayer de film probeer te openen dan crashed alleen BSplayer.

De nieuwe Xvid codec heb ik geinstalleerd. Op meerdere computers heb ik het getest en alleen bij m'n broertje draait cd2 zonder problemen. Maar wanneer ik exact dezelfde file vanaf het netwerk probeer af te spelen op mijn computer, gaat dit weer fout. Heeft iemand enig idee hoe dit kan :?

Verwijderd

Mogelijk dat VLC mediaplayer hier soelaas kan bieden, ik moet nog meemaken dat die een formaat niet pakte :)

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 21:59:
Mogelijk dat VLC mediaplayer hier soelaas kan bieden, ik moet nog meemaken dat die een formaat niet pakte :)
_/-\o_ Dank je!

BSplayer is gewoon verslagen :D. Nu nog even zoeken naar pan & scan en ondertitel support, maar dat zal er best wel inzitten.

Edit: Hmmz, VLC mist toch een stapel functies en reageert wat traag. Nouwja, ik weet in ieder geval dat het aan de speler ligt :).

[ Voor 24% gewijzigd door dr snuggles op 31-03-2004 22:21 ]