Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sharkoon 3,5" CCFL Controller

Pagina: 1
Acties:

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik ben van plan een Sharkoon 3,5" CCFL Controller te kopen, maar vraag me af hoe hij werkt, en of er mensen zijn die er ervaring mee hebben. het gaat hier om de sound activated versie. Vooral vraag ik me af wat de 3 meest rechtse knoppen voor nut hebben.

• Vermicellisoep
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

Gaat het om deze?:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/p.vanoorschot5/sharkoon.jpg

Nooooh! Stahp!

Verwijderd

btw waar kan je die kopen?

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 00:36

Mx-KAEY

Mx-KÆY

wat meer info plz...

wat voor type? is het alleen een ccfl controller? lijkt me stug... ik denk dat die andere aansluitingen voor fans zijn...

de werking is heel simpel...

de knop voor de ccfl... die kan je op aan, uit en sound activation en knipperen zetten...

[s]de andere 3 knoppen zijn voor je fans. Daarmee kan je ze dus harder en zachter mee laten draaien... die fans en ccfl sluit je simpelweg op de achterkant aan... de controller sluit je aan op 1 molex... van die ene molex haalt alles wat op die controller is aangesloten z'n stroom...[s/]

zeer simpel dus :)

als je ook iets met fans zoekt heb je iets anders nodig

kheb zelf de vantec nxp-305 ongeveer hetzelfde maar dan zwart inc. 2 blauwe ccfl's en natuur van 0 tot 12 volt ;) om fans te regelen het beste watter is

Afbeeldingslocatie: http://www.vantecusa.com/moreimage/images/nxp305_image02.jpg

wat betreft de plek waar je kan kopen... ga is kijken in de pricewatch, ga langs inkoopactie.net zoeken zou ik zeggen :)

[ Voor 101% gewijzigd door Mx-KAEY op 31-03-2004 22:07 ]

-- Mx-Generætion --

Verwijderd

de knoppen zijn voor ccfl's, althans, voor de inverters (max 2) die je erop aan kan sluiten
het gaat idd om de controller op het plaatje en hij is te koop bij Freezing Hardware.
ik vraag me ook af waarvoor er drie knoppen zijn ipv 2, omdat je er maar twee inverters op aan kan sluiten
iig is het niet voor fans, al zou je het kunnen modden >:)

• Mx-KAEY

Mx-KAEY

Mx-KÆY

info van FH
Product: Prijs:
Keuze:

Sharkoon 3,5" CCFL Controller € 18,99

Product informatie:
Met de 3,5" Aluminium Sharkoon CCFL Controller heeft men altijd de volledige controle over de ingebouwde Cold Cathodes. Door middel van de vier verlichte draaiknoppen kunnen diverse functionaliteiten geregeld worden, zoals in- / uitschakelen, de felheid, geluidsgevoeligheid en de knipperfrequentie. Er kunnen tot maximaal vier Cold Cathodes aangesloten worden.
dus het zijn 4 knoppen voor 4 ccfl's ....

-- Mx-Generætion --

Verwijderd

is niet zo...
de linkse knop is voor de vijf standen...
dan blijven er drie over
ik koop er gewoon over twee weekjes een (ben ik jarig O-) ) en dan laat ik het wel weten >:)

• Mx-KAEY

Mx-KAEY

Mx-KÆY

dat is et em juist :)

alle knoppen hebben die 5 standen... en je kan 44(beetje veel |:( ) 4 ccfl's aansluiten...

dus 4 ccfl's met 5 standen... dan klopt het verhaal toch? of ben ik nou kierewiet ? 8)7

en anders horen we het wel van je :) :> gefeliciteerd met je verjaardag vast O+

EDIT: * Mx-KAEY begrijpt er helemaal nix meer van

EDIT2:

een plaatje die lay-out verneukt... dus maar niet direct op forum gezet...
maar wel laat zien wat die lettertjes zeggen onder die knopjes... misschien worden we heir wijzer van :) klikkerdeklik

klikkerdeklik voor plaatje
* Mx-KAEY heeft gezocht en heeft wel wat theorien maar wacht liever...

[ Voor 64% gewijzigd door Mx-KAEY op 31-03-2004 22:56 ]

-- Mx-Generætion --

Verwijderd

de linker knop heeft een andere markering dan de andere drie heb ik uitgevonden...
damn, hier komen we nooit uit :P

Verwijderd

KNOB FUNCTION:

1. First KNOB (SW)
- Rest mode (uit)
- Load mode (aan)
- Sound control mode
- Brightness/Twinkling adjusting mode
- Constant twinkling mode
2. Second knob (SL) Sound sensitive control (low to high)
3. Third knob (SH) Brightnes Control (low to high)
4. Fourth knob (SF) Twinkling rate control (non to dizy)

Afkomstig van een ander CCFL controllertje (Jetart CF3000) werkend op hetzelfde principe.

:*)
Pagina: 1