Op de andere GoT-fora tik ik al een paar maandjes mee, maar bij dit onderwerp ben ik al een tijd niet bij de tijd en wil ik graag gebruik maken van jullie ervaring en mededeelzaamheid.
Mijn moeder is binnenkort jarig en het leek me leuk om een interessant spel voor haar te kopen. Haar PC heeft ze een jaar geleden nieuw gekocht, ik kan vanaf hier niet zien hoeveel geheugen en welke videokaart erin zit, maar ik weet wel dat ie met XP rap draait (en als het tegenvalt kunnen we er altijd nog wat aan doen). Verder geen joysticks o.i.d. aangesloten.
En dan nu
het marketingprofiel van mijn moeder:
- Type: Actieve oma.
- Credo: 'Ik ben helemaal in de verkeerde tijd geboren! Had mijn hele leven wel willen computeren!'.
- Ervaring: Ruim 15 jaar. Spelletjes op Sinclair ZX81 (pylonrace
), op de MSX (o.a. Nightmare alle 9 levels
), en diverse PC's (vooral Boulderdash-achtige games).
- Bijzonderheden:
Mijn moeder is binnenkort jarig en het leek me leuk om een interessant spel voor haar te kopen. Haar PC heeft ze een jaar geleden nieuw gekocht, ik kan vanaf hier niet zien hoeveel geheugen en welke videokaart erin zit, maar ik weet wel dat ie met XP rap draait (en als het tegenvalt kunnen we er altijd nog wat aan doen). Verder geen joysticks o.i.d. aangesloten.
En dan nu
- Type: Actieve oma.
- Credo: 'Ik ben helemaal in de verkeerde tijd geboren! Had mijn hele leven wel willen computeren!'.
- Ervaring: Ruim 15 jaar. Spelletjes op Sinclair ZX81 (pylonrace
- Bijzonderheden:
- Speelt intensief. Had al RSI 10 jaar voor 't woord was uitgevonden.
Heeft op mijn MSX de pijltjestoetsen helemaal doodgespeeld... - Beperkt Engelstalig.
- Speelbaarheid van spel is belangrijker dan technische snufjes (hangt samen met 2).
- Kickt niet op bloedspatters en/of militair vertoon (WOII was wel genoeg).