[Adviezen] Game kopen voor moeder (met WinXP)

Pagina: 1
Acties:

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Op de andere GoT-fora tik ik al een paar maandjes mee, maar bij dit onderwerp ben ik al een tijd niet bij de tijd en wil ik graag gebruik maken van jullie ervaring en mededeelzaamheid.

Mijn moeder is binnenkort jarig en het leek me leuk om een interessant spel voor haar te kopen. Haar PC heeft ze een jaar geleden nieuw gekocht, ik kan vanaf hier niet zien hoeveel geheugen en welke videokaart erin zit, maar ik weet wel dat ie met XP rap draait (en als het tegenvalt kunnen we er altijd nog wat aan doen). Verder geen joysticks o.i.d. aangesloten.

En dan nu B) het marketingprofiel van mijn moeder:
- Type: Actieve oma.
- Credo: 'Ik ben helemaal in de verkeerde tijd geboren! Had mijn hele leven wel willen computeren!'.
- Ervaring: Ruim 15 jaar. Spelletjes op Sinclair ZX81 (pylonrace :D ), op de MSX (o.a. Nightmare alle 9 levels _/-\o_ ), en diverse PC's (vooral Boulderdash-achtige games).
- Bijzonderheden:
  1. Speelt intensief. Had al RSI 10 jaar voor 't woord was uitgevonden.
    Heeft op mijn MSX de pijltjestoetsen helemaal doodgespeeld...
  2. Beperkt Engelstalig.
  3. Speelbaarheid van spel is belangrijker dan technische snufjes (hangt samen met 2).
  4. Kickt niet op bloedspatters en/of militair vertoon (WOII was wel genoeg).
Herkennen jullie het profiel? Hoe noem je dat eigenlijk, een geek op leeftijd? En wat kunnen we het beste kopen voor haar?

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

NFS: underground ??

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

Alice? vast wel ergens te vinden in een budget bak, kun je er nog 9 andere spellen bij doen ;)

Sims? SimCity?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 21:19 ]

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

benoni schreef:
Hoe noem je dat eigenlijk, een geek op leeftijd?
Een laatbloeier. :D

• benoni
  • Niet online
Haha! Da's idd wel droogjes...

@Any: Als iets wat minder bekend is, kunnen jullie dan ook ff in het kort zeggen wat 't ongeveer voor spelletje is?

@Kage: SimCity -> dat spelletje waarin verschillende figuren een rol spelen ala soapserie? Mijn moeder houdt helemaal niet van soap, maar misschien helemaal wel van soap waarin je zelf kunt gaan zitten stoken... Is het geen multiplayer game?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:12

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Lemmings. Erg verslavend en blijft leuk :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• benoni
  • Niet online
(ff googelen) Need for Speed! Ja dat lijkt me wel leuk! Misschien moet er een racestuurtje bij en een abbo schoudermassage of fysiotherapie voor erna (mijn moeder kan zich behoorlijk inleven in de spelsituatie...)

• benoni
  • Niet online
'Who the f...' dacht ik, maar via Google belandde ik in Wonderland. Wat een tip! :*)

Edit:
Oeioei... nu ik de vergrote screenshots bekijk schrik ik wel een beetje van de grove shapes en texture mapping. Ben blijkbaar toch een beetje verwend op de Apple met (gratis) Dinousaur en A Bug's Life... maar volgens mij moet het op de PC inmiddels toch ook 10x zo mooi kunnen...

@Morpheus: Lemmings heeft ze al dacht ik.. anyway bedankt!

[ Voor 50% gewijzigd door benoni op 31-03-2004 22:03 ]

Verwijderd

The Settlers (deel IV was de laatste. NB er komt ook een deel V van....)

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10 15:26
benoni, simcity is niet dat "soap" spellletje, dat is the sims, simity draait over het bouwen van een je eigen stad, mocht ze dat leuk vinden kan je ook rollercoaster tycoon (2) doen, das je eigen pretpark bouwen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• benoni
  • Niet online
M1lamb3r schreef op 31 maart 2004 @ 22:07:
...simcity draait over het bouwen van een je eigen stad....
Hee zoiets heb ik haar al zien doen (iets met boerderijen, aanvoerwegen enzo)... straks heeft ze alle spelletjes die we noemen al lang en breed in huis :X

• benoni
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 22:07:
The Settlers (deel IV was de laatste. NB er komt ook een deel V van....)
Die heeft ze denk ik nog niet. Ziet er mooi uit, lijkt me ook uitdagend om te spelen, zonder dat je constant op het puntje van je stoel hoeft te gaan zitten...

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 23:10
Bekend profiel? mwa :X morrigan <-- das mijn moe
Ze speelt veel adventures. Syberia, Myst, Riven, Myst3 excile, Uru Ages beyond myst, The Black mirror.
Als ze wat geavanceerder met controls is kan je ook beginnen aan RPG's.
Baldursgate serie, Planescape Torment.

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Sims? Daar zijn vrouwen dol op :P

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

adventure > the longest journey

edit: moet nu werken. Ze hebben 'the' weggehaald, helemaal niet aan gedacht

[ Voor 41% gewijzigd door SilentStorm op 31-03-2004 23:04 ]

Localhost is where the heart is

• benoni
  • Niet online
It's a long journey to http://www.thelongestjourney.com/ ... wil maar niet in zicht komen ... misschien het /GoT effect....
Addit: Ah hij doet het, zonder 'the'. Hee, dit spel is leverbaar met Nederlandse taalset...

@Lord_Mithril: Bedankt voor je lijstje, we zijn door een hele rij screenshots aan het ploegen... de Myst familie is mooi en handig omdat het Engels niet zo'n rol speelt.
Addit: groeten aan uw moe!

[ Voor 17% gewijzigd door benoni op 31-03-2004 23:12 ]

Verwijderd

a2 racer 156

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
probeer eens wat click and play adventures,..

wat oudere (nieuwe niet bij mij bekend) : 7th Guest, Phantas Morgaria, Leisure Sweet Larry,... anders Monkey Island >?

nadeel zal wel zijn dat deze wel voornamelijk in engels zijn,...

maar sims doet het over het algemeen ook goed bij de vrouwen

[ Voor 29% gewijzigd door Loadichus op 31-03-2004 23:27 ]

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Loadichus schreef op 31 maart 2004 @ 23:26:
probeer eens wat click and play adventures,..

wat oudere (nieuwe niet bij mij bekend) : 7th Guest, Phantas Morgaria, Leisure Sweet Larry,... anders Monkey Island >?
En vergeet Space Quest niet :)

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:08
Mijn tips:

- The Sims
- Black and white (AANRADER voor zo iemand) Lekker voor god spelen en zo.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Rollercoaster Tycoon 2! Echt moedermateriaal :P
Erg speelbaar, geen geweld, uuuuuuuuuuuren speelplezier :P
Serieus btw! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Okyah op 31-03-2004 23:37 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:43

Haan

dotnetter

Misschien dat Morrowind wat voor haar is? En zoals gezegd NFS Underground, maar dat kan wel slecht voor de gezondheid zijn... Als ik bedenk hoe ik zelf fanatiek bezig kan zijn... misschien slecht voor dr hart. ;)
Trouwens wel respect voor je moeder! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Haan op 31-03-2004 23:39 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• benoni
  • Niet online
Wauw leuke reacties! Tijd voor een samenvattend schrijven.

We hebben:
- 2 leuke kandidaten op scheuren-met-autootjesgebied: NFS en A2racer
- Sims: een categorie op zichzelf
- Een hele rij prachtig vormgegeven adventures waar ik een Nederlandstalige uit kan zoeken met een hoog rapportcijfer
- Een paar leuke of mooie bouw-je-wereld spellen (Rollercoaster, Settlers, e.d.)

1 categorie mis ik nog een beetje:
- Leuke, maar zeer speelbare vind-je-weg-in-een-doolhof-met-onverwachte-vijanden spelletjes (ik had op de Apple A Bug's Life geprobeerd, hier moeten er toch meer van zijn?)

(...sorry voor de knutsel-vaktermen, ik moet nog studeren op de officiele benamingen...)

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

benoni schreef op 31 maart 2004 @ 23:03:
[...]

It's a long journey to http://www.thelongestjourney.com/ ... wil maar niet in zicht komen ... misschien het /GoT effect....
Addit: Ah hij doet het, zonder 'the'. Hee, dit spel is leverbaar met Nederlandse taalset...

@Lord_Mithril: Bedankt voor je lijstje, we zijn door een hele rij screenshots aan het ploegen... de Myst familie is mooi en handig omdat het Engels niet zo'n rol speelt.
Addit: groeten aan uw moe!
Good & evil is ook in het nederlands te spelen (je krijgt een taalkeuze menu aan het begin). Leuk spel, maar erg snel uitgespeeld.

Localhost is where the heart is

Verwijderd

In de categorie wij zoeken graag, wij rennen graag en wij springen graag:

-Rayman (3) (tis allemaal 3d tegenwoordig, voor "platte" doolhof games kun je beter naar een emulator grijpen)
-Gex: Enter the Gecko (d8 dat die ook voor windows was verschenen, maar weet niet zeker meer)

• benoni
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 20:43:
In de categorie wij zoeken graag, wij rennen graag en wij springen graag:

-Rayman (3) (tis allemaal 3d tegenwoordig, voor "platte" doolhof games kun je beter naar een emulator grijpen)
-Gex: Enter the Gecko (d8 dat die ook voor windows was verschenen, maar weet niet zeker meer)
Rayman 3 ziet er hardstikke leuk en dynamisch uit... dit genre bedoelde ik inderdaad. Hebben die gasten het voor het eerst uitgevonden, die handen en voeten als los zwevende objecten? Je komt het zolangzamerhand overal tegen...

Van Gex idd nietzogauw een Windows port gevonden.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 08:06

Piggen

Lekker bakkie

Die hebben het inderdaad uitgevonden. Ik las ooit in de PU dat ze dat hadden gedaan omdat ledematen moeilijk te modelleren waren op de Sega Megadrive.

Inderdaad al een hoop leuke games, maar A2 racer zou ik je moeder echt niet aandoen. Degene die die opmerking maakte, meende het niet serieus (athans, dat hoop ik voor hem :P)

Prince of Persia: the Sands of time lijkt me ook wel een leuke voor je moeder.
Maar misschien is het toch handig als je de specs van die pc nog even post. Een game als Need for Speed is toch vrij veeleisend, en Prince of Persia ook, dacht ik.

Wel een gave moeder heb je :D

• benoni
  • Niet online
mpmad schreef op 01 april 2004 @ 21:51:
Die hebben het inderdaad uitgevonden. Ik las ooit in de PU dat ze dat hadden gedaan omdat ledematen moeilijk te modelleren waren op de Sega Megadrive.

Inderdaad al een hoop leuke games, maar A2 racer zou ik je moeder echt niet aandoen. Degene die die opmerking maakte, meende het niet serieus (athans, dat hoop ik voor hem :P)

Prince of Persia: the Sands of time lijkt me ook wel een leuke voor je moeder.
Maar misschien is het toch handig als je de specs van die pc nog even post. Een game als Need for Speed is toch vrij veeleisend, en Prince of Persia ook, dacht ik.

Wel een gave moeder heb je :D
Dank je... ik zal 't doorgeven... ons pa wordt stikjaloers door al die fanmail :+

Is A2 racer zo 'fout' of rijdt de simulatie als een dronken }:O ? Mijn moeder is in real life geen * in autorijden, maar als er geen levens mee gemoeid zijn kan dat wel eens anders uitpakken... >:)

Meer specs heb ik nu niet, maar zoals gezegd, de computer is niet oud en kan nog worden uitgebreid als 't nodig is. Morgenvroeg ga ik met jullie aanbevelingen naar de winkel, een keuze maken!

Verwijderd

Laat har anders even de demo proberen van rayman 3 of kao the kangeroo 2 (alleen is die laatste nog niet uit maar demo wel ).

dan weet je iig of ze het leuk vind .

Mijn schoonma was voor 5 maanden hooked aan the sims dus mischien toch .

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Misschien 'Vakantieracer' of Railroad Tycoon. NFS: U zoals genoemd is ook wel aardig.
Neverwinter Nights. Pirates of the Caribbean misschien? Port Royale etc.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Wallace & Grommit - Project Zoo is ook een aanrader :)

• benoni
  • Niet online
MST_Morpheus schreef op 01 april 2004 @ 22:41:
Wallace & Grommit - Project Zoo is ook een aanrader :)
Die originele klei-animatie van de Aardman studio's is legendarisch. In de screenshots van het spelletje loopt ook een pinguin rond, kan me die niet uit de filmpjes herinneren maar 't zal wel met 't favoriete OS van de spelontwikkelaars te maken hebben*. Van Chicken Run heb je ook een spelletje zie ik.

NB: * Ik had niet goed opgelet dus, 't zit anders:
FWIW I'm pretty sure the penguin in 'The Wrong Trousers' was called Feathers
McGraw. Hang on a mo ... Yep, that's right.

[ Voor 10% gewijzigd door benoni op 01-04-2004 23:16 ]

• benoni
  • Niet online
Ikzelf schreef op 01 april 2004 @ 22:18:
... Is A2 racer zo 'fout' of rijdt de simulatie als een dronken }:O ? ...
Pic_Art vervolgde:
Misschien 'Vakantieracer' ...
Als ik 't ff nazoek leiden deze wegen naar... Davilex :D Whahaha...

Ik zie meteen weer het plaatje voor me van hun eerste advertentie, die 2 B) wannabe-doctorandusjes die heel trots een of ander huishoudboekhoudprogrammaatje presenteren. Hebben diezelfde gasten nu 3D gaming libraries opgescharreld en voor de Hollandse consument bekende omgevinkjes erbij gemodelleerd? Ik verwacht er niet veel van eerlijkgezegd... maarja misschien is het allemaal best goed gelukt, en hebben ze alleen een klein imagoprobleem bij de mensen die hun eerste advertenties nog kennen. :X

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

A2 Racer & Co. zijn zo fout als maar kan :X

Wegligging van de auto's staat ongeveer gelijk aan het gedrag van een pak melk op de weg. :X
En rijd je 250 km/h met een Ferrari over de snelweg, word je door een hoogzoemend mug geluid producerende politie Golf ingehaald alsof je stil staat 8)7

Nee A2 Racer (en de rest van de Davilex games collectie) is niet aan mij besteedt.

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-10 13:54
euh mortal kombat 84 met bloed uitgeschakelt....

nu weer serieus:
Mijn ma heb de 7th guest en de 11th hour gespeeld en als je wil dat die pc onbereikbaar is voor een poos moet je dat geven. En die klote gomballen AAARGGGHHH. why sly gypsy *neeeeee* * cybermans krjgt weer alle nachtmerries terug.

Trouwens mijn ma heb der toetsenbord ook kaal gespeeld op pinball uit win 98 plus die geloof ik nu standaard in xp zit.

me ma klaagt trouwens dat ze vroegah (toen alles beter was) op een gegeven moment die klote lemmings nog zag lopen als ze lag te pitten.

* cybermans is melig na maar 5 uurtjes slaap en een zwaar tentamen iaan de horizon

[ Voor 14% gewijzigd door cybermans op 02-04-2004 07:01 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• benoni
  • Niet online
Bedankt allemaal, ik ga inkopen doen...

@cybermans: Je moeder is wel een onverschrokken tiepje als zij vrolijk 11th hour en 7th guest speelt en vervolgens jou de nachtmerries bezorgt... Anyway, veel succes met je tentamen!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik heb mijn schoonmoeder verslaafd gekregen aan Zuma! (klik!).

Ze heeft ehm helemaal uigespeeld!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:22

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

TS:

Je moeder kan wel eens het hele Simpakket gaan uitproberen.. Maar enig nadeel is dat, jij er niet zo snel meer achter kan.

Verder Rollercoaster Tycoon, maybe Tomb Raider ( vind mijn ma ook leuk),

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• benoni
  • Niet online
DeX schreef op 02 april 2004 @ 09:11:

Kan je zo downloaden zie ik... Die link geef ik wel door, of ik zet 't op 'n CD.
Dankje!

Verwijderd

sims, rollercoaster tycoon, crime scene investigation, beyond good and evil, black and white en ga zo maar door.

Volgens mij kan je haar beter een abonnement op een gamesblad geven :P

• benoni
  • Niet online
outerspace schreef op 02 april 2004 @ 09:18:
TS:

Je moeder kan wel eens het hele Simpakket gaan uitproberen.. Maar enig nadeel is dat, jij er niet zo snel meer achter kan.

Verder Rollercoaster Tycoon, maybe Tomb Raider ( vind mijn ma ook leuk),
Ach ik heb Macjes genoeg, en ook werk genoeg trouwens, kom m'n tijd wel door.
Zij heeft een WinXP bak helemaal voor haarzelf... daar mag verder bijna niemand mee werken :D Misschien af en toe een kleinkind of zo maar niet voor lang >:) Voor haar eigen man staat er een tweede computer, boven, in een hoekje :/

Nogmaals, bedankt allemaal!

• Willybubba
  • Laatst online: 31-10 20:46

Willybubba

Nut up or shut up.

Ga voor Beyond Good and Evil! Serieus mooi spel, meeslepende verhaallijn, Nederlands beschikbaar. En met een vrouw in de hoofdrol.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Willybubba schreef op 02 april 2004 @ 10:09:
Ga voor Beyond Good and Evil! Serieus mooi spel, meeslepende verhaallijn, Nederlands beschikbaar. En met een vrouw in de hoofdrol.
Ik sluit me volledig bij Willybubba aan, alleen speel je hem wel erg rap uit.

• cybermans
  • Laatst online: 22-10 13:54
ach ik heb het meegemaakt dat ik naar me nest ging en me ma was aan hut spelen van lemmings en dan kom je 's ochtends weer beneden zit ze nog te spelen. Herkennen jullie dat gedrag?

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• greatgonzo
  • Laatst online: 31-10 23:08

greatgonzo

schit-te-rend!

als het je moeder niet om de graphics te doen is zou ik ook Rayman 1 of 2 en Earthworm Jim uit de budget bakken halen.

Die spellen heb je waarschijnlijk al vanaf €5

Afbeeldingslocatie: http://www.thestreet.com/int/euromarkets/759088.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gameblitz.com/images/rayman.jpg

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Creatures (1 t/m 3) lijkt me echt een soort spel voor moeders, ze zullen niet al te makkelijk te vinden zijn, maar ik weet vrijwel zeker dat ze het leuk zal vinden om wat monstertjes op te voeden :P

Of ze moet natuurlijk meer actie-gericht zijn, want Creatures is natuurlijk geen platformer :)

The devil is in the details.

• dawuss
  • Laatst online: 29-10 10:13

dawuss

gadgeteer

Heel simpel, gaaf en toch erg leuk:
Pendulumania
En het is trouwens gewoon gratis :)

Verder zou ik echt eens in de budget-bak kijken van je lokale speelgoedwinkel, want daar liggen precies de spellen die je zoekt.

* dawuss wordt zelf nostalgisch van dit topic ;(

[ Voor 38% gewijzigd door dawuss op 03-04-2004 11:01 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• dawuss
  • Laatst online: 29-10 10:13

dawuss

gadgeteer

DeX schreef op 02 april 2004 @ 09:11:

Wow, mij ook :D
Wat een geniaal spel. Doet me ergens denken aan Bust a Move, maar dan toch weer anders.
LEUK!

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Bosmonster
  • Laatst online: 31-10 10:10

Bosmonster

*zucht*

Mijn moeder is helemaal weg van de Sims al een hele tijd.

Verder koopt ze meer games dan ik.. maar het meeste speelt ze niet verder dan het eerste level (geldweggooierij dus :P)...

• greatgonzo
  • Laatst online: 31-10 23:08

greatgonzo

schit-te-rend!

Bosmonster schreef op 03 april 2004 @ 11:36:
Verder koopt ze meer games dan ik.. maar het meeste speelt ze niet verder dan het eerste level (geldweggooierij dus :P)...
waar ik uit opmaak dat jij het meeste download? :z

[ Voor 8% gewijzigd door greatgonzo op 03-04-2004 12:16 ]

• benoni
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.settembre.com/tweaks/smile-wave-left.gif En dan nu: de uitslag Afbeeldingslocatie: http://www.settembre.com/tweaks/smile-wave-right.gif

Met een uitdraaitje van deze pagina's ben ik door de stad gefietst, ik heb lang niet alles kunnen vinden... maar uiteindelijk toch een keuze kunnen maken.

De keuze is geworden: Rayman III

Ik heb ook jullie adviezen meegegeven, en wie weet volgt er later nog een stukje feedback. De eerste testrun van het spel zag er in ieder geval veelbelovend uit.

[ Voor 3% gewijzigd door benoni op 04-04-2004 11:12 ]

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Misschien kan je ook een cd-rek kopen voor dr. Waar ze alle doosjes in kan doen. Want sinds ik ook ben gaan kopen liggen de doosjes hier overal. (of staan)

• benoni
  • Niet online
Pic_Art schreef op 03 april 2004 @ 23:56:
Misschien kan je ook een cd-rek kopen voor dr. Waar ze alle doosjes in kan doen. Want sinds ik ook ben gaan kopen liggen de doosjes hier overal. (of staan)
Uhm ja.. als we alles gaan inkopen wat jullie hebben geadviseerd...
Doe dan maar een rekje of twee (1 voor de Simcity reeks).
Twas trouwens een leuk doosje, met holografische voorkant.

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

mooizo

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:33

Flapmo

and back is gigi!

Kheb nog wel LBA2 liggen, meesterlijke game en werkt overal op, succes verzekerd :P.

//edit
lba2 is dus een adventure uit uhm, 1999 oid :?. Echt de beste game voor mij ooit gemaakt. Wat ben ik daar lang zoet mee geweest. En dat alles zonder bloed en geweld. Gewoon, de slechterikken gooi je dood met je balletje of met een blaaspijpje.

[ Voor 61% gewijzigd door Flapmo op 04-04-2004 09:44 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Bosmonster
  • Laatst online: 31-10 10:10

Bosmonster

*zucht*

greatgonzo schreef op 03 april 2004 @ 12:15:
[...]

waar ik uit opmaak dat jij het meeste download? :z
Nee ik download zelden games, koop er misschien een stuk of 10 per jaar.. Zij op z'n minst het dubbele..

Verwijderd

Flapmo schreef op 04 april 2004 @ 09:43:
Kheb nog wel LBA2 liggen, meesterlijke game en werkt overal op, succes verzekerd :P.

//edit
lba2 is dus een adventure uit uhm, 1999 oid :?. Echt de beste game voor mij ooit gemaakt. Wat ben ik daar lang zoet mee geweest. En dat alles zonder bloed en geweld. Gewoon, de slechterikken gooi je dood met je balletje of met een blaaspijpje.
Zo LBA1 en LBA2 wat was dat gaaf he en super mooie beelden _/-\o_ . Echt fantastische spellen.

Ik heb nog een gratis tip voor je moeder als ze klaar is met RaymanIII. WanCatan van het bordspel. Dat spel speel je dus online en gratis tegen andere voornamelijk nederlandse mensen. Erg de moeite waard om uit te proberen.

Hier is ie te downloaden:
http://www.wannagame.com/index.html
Pagina: 1