Toon posts:

Strepen door beeld met Intellimouse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag maar eens zo'n optische Intellimouse gekocht , nou heb ik een probleem , als ik hem aan de USB poort hang , hangt mijn systeem direct na opstarten of ik krijg allemaal vreemde strepen op m'n desktop . Als ik hem aan de ps/2 poort hang werkt ie perfect . Moederbord is een Abit Be6-2 . Maakt het eigenlijk verschil of ie aan de USB poort hangt of niet qua refreshrate ?

BVD .

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn

Powered by Jomanda

Als je nu eerst eens vertelde welke videokaart ect.ect.ect hebt want alleen het moederbord vermelden helpt niets...

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben geen verrader . Maar omdat ik het wel wil weten vooruit dan , Creative Geforce SDR , SB Live! , Voodoo 2 , 3Com ISA netwerkkaart , HP Brander 8100i , Philips 40x Cd-rom , Quantum KA + 9.1 GB . Celeron 366@550 met Asus Slotconverter .

Verwijderd

Gebruik je win98SE? Mijn USB heb op mijn monitor werkt daar niet op. Kon windhoos niet eens opstarten :(

Toen ik ik formateerde en win98 installeerde werkte ie perfect... misschien een tip

Verwijderd

Topicstarter
Nee , gewoon Win98 .

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:40
Als het goed is kun je in je bios instellen of USB door het bios of door het OS wordt aangesproken. Misschien kun je die setting eens veranderen. Anders zou ik het ook niet weten. Succes...

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:28

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Ga even na of er in je BIOS ingesteld staat dat er een IRQ aan USB wordt toegekend, anders doettie het volgens mij ook niet :o

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Pagina: 1