Toon posts:

Numark TT1600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb gekeken naar een set draaitafels die ik wil gaan kope en ik vind de Numark tt1600 wel mooi maar is hij ook goed? heeft iemand er ervaringen mee het iseen direct drive draaitafel

Verwijderd

Numark is over het algemeen goed spul.

Maar..... punten en komma's en een linkje naar de fabrikant/model zouden fijn zijn. ;)

Verwijderd

voor veel info kun je eens op www.new-line.nl kijken,

daar zul je zien dat je deze niet wil hebben...

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx

Verwijderd

Topicstarter
de link naar de fabrikant is gwoon http://www.numark.de :P en hier zijn de . en komma's, :P maar ff serieus wat draait lkkrder directdrive of belt drive?

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-07 16:04

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Directdrive is beter, dan zit je niet met zo'n snaar die lam kan worden van het vele draaien.
Alleen directdrive is vaak duurder....gaat wel langer mee is mijn ervaring.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Verwijderd

wat ovrigens ook op new-line.nl te leze is,

als je echt wil gaan oeffen wil je een belt-drive!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 16:48

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
tt1600 is een redelijk laag geschaald modelletje, ik weet niet of ie snaar of belt-driven is?

de enigste reden waarom je een beltdrive wil is omdat

1: je simpelweg niet meer geld te besteden hebt (en zelfs dan zou ik nog doorsparen)
2: je puur wil leren corrigeren op de pitchcontrol (want dat gaat niet anders op een beltdrive) en dan nog kan je dat allemaal ook op een direct drive...

dus ik zou de beltdrive links laten liggen als ik jou was en gaan voor een direct drive

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 21:12:
wat ovrigens ook op new-line.nl te leze is,

als je echt wil gaan oeffen wil je /me Geen belt-drive!

Verwijderd

Topicstarter
die tt1600 is ook direct drive _/-\o_
Pagina: 1