Probleem met statistieken op website's?

Pagina: 1
Acties:

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:41

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
Ik hoop dat ik het juiste forum heb,

Hetvolgende doet zich voor:

Ik hen op 1 stuk webspace ( @-home ) 2 aparte sites gebouwd. 1x prive, 1x hobby.
Op beide sites heb ik een stat-counter van NedStat's aangebracht.

Ook heb ik beide sites aangemeld bij Dot.tk, en zij hebben hun eigen statistieken ( landen ).

Nu is het zo dat ik bijv. zoals vandaag, 18 hits krijg bij Dot.tk uit bijv. USA, Canada en UK. Prima zul je zeggen...
Maar als ik dit dan check bij NedStat, heb ik er maar 1 of 2 gehad, uit totaal andere landen???

Hoe kan dit.

Ik wil een betrouwbare ( lees correcte ) weergave van mijn bezoekers-aantalen, land van herkomst, scherm resolutie, Os etc.

Ik dacht dat NedStat toch wel redelijk betrouwbaar was?

Heeft er iemand anders ervaringen met deze verschillen, of kan iemand me iets beters aanraden wat wel correct werkt?

Bij voorbaat dank.

Making an ass of myself since the 70's

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Naast netstat heb je ook sitestat en nog een lading andere. Ze geven allemaal verschillende resultaten, maar erg afwijkend van elkaar behoren ze eigenlijk niet te zijn. Lichte verschillen moeten er natuurlijk mee op te merken zijn. Maar als je het hebt over 3 bezoekers per dag is het natuurlijk niet super betrouwbaar..

En die landen informatie, da's natuurlijk afhankelijk van de whois van de service...

[ Voor 13% gewijzigd door jules op 01-04-2004 02:49 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Misschien http://extreme-dm.com/tracking/ iets voor jou? Deze heb ik ervaringen mee, over t algemeen vrij goed en zeer compleet :)