Ik heb in andere (gesloten) topics gelezen wat voor n***ers die gasten van UBI soft zijn, door Far Cry te blokkeren als je een emulatie programma hebt. In mijn geval is dat Daemon Tools(nieuwste versie). Dus ik tot mijn grote spijt Daemon deinstalleren(wat natuurlijk belachelijk is). Tot zover snap ik het allemaal, maar nu heb ik mijn comp gereboot en ik krijg nog steeds de zelfde foutmelding! Geen enkel ander progje wat ook maar te maken heeft met een emulatie-programma heb ik op mn comp staan. Na FC te hebben gereinstalled, doet hij het nog steeds niet! Wie weet hier een oplossing voor?
Clone-CD verwijderen?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
vraag 1: Heb je een legale versie??
zo ja: Mail ubisoft voor support
zo nee: Je hebt geen recht om die game te spelen, want je hebt er niet voor betaald.. lijkt me logisch toch??
zo ja: Mail ubisoft voor support
zo nee: Je hebt geen recht om die game te spelen, want je hebt er niet voor betaald.. lijkt me logisch toch??
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
Verwijderd
uhmm waarom heb ik daar geen last van dan ?! Ik heb dan wel geen daemon tools, maar Alcohol 120% geinstalleerd staan.. Does the job perfectly
Gasten, om duidelijk te zijn: Ik heb hem legaal gekocht! Ik heb er verd*mme voor betaald! En ik heb GEEN CloneCD en ook nooit gehad! Ik heb geen idee waarom hij het niet doet
En beesiks, ik zou het NIET weten, maar bij mij iig niet..
En beesiks, ik zou het NIET weten, maar bij mij iig niet..
Verwijderd
ik snap ook eigelijk niet wat je met die DAEMON Tools moet als je een "orginele" cd hebt 
farcry doet het gewoon ook met daemon tools
misschien is het handig als je de crack er over heen zet
soms helpt het ook als je de orginele versie hebt
maar je hebt een orginele dan ff een update van farcry downloaden ofzo
DAEMON Tools er af gooien kun je ook nog doen cd in de cdrom doen
farcry doet het gewoon ook met daemon tools
misschien is het handig als je de crack er over heen zet
soms helpt het ook als je de orginele versie hebt
maar je hebt een orginele dan ff een update van farcry downloaden ofzo
DAEMON Tools er af gooien kun je ook nog doen cd in de cdrom doen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 20:58 ]
Phoeinx: Heb je ook alle registry keys verwijderd? ga even emet regcleaner (of iets dergelijks) na of er nog iets van Daemon tools op staat.
michaelburner: we gaan het niet over cracks hebben!
michaelburner: we gaan het niet over cracks hebben!
ik had het zelfde maar dan met clone cd en zijn virtuele drive. In apparaatbeheer bleef nog een virtuele drive staan na de-installatie. Deze verwijderen en het probleem was opgelost.
Ik zei dus: ik heb geen clonecd.... Maar, ik zat een beetje te kijken in register en toen kwam ik ineens allerlei keys van clonecd tegen. Scheen dus dat het wel op mijn comp stond, alleen in een of andere vage map.....DOM!
BTW michaelburner, ik heb daemon voor BFV en BF1942......
BTW michaelburner, ik heb daemon voor BFV en BF1942......
Pagina: 1