Toon posts:

[CINEMA 4D] hoe renderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al veel op internet gezocht, ben nog een totale Cinema 4D n00b, maar ik kon het maar niet vinden. Hoe kan ik nou een plaatje, of als ik een animatie heb gemaakt een filmpje renderen? Ik kom er maar niet uit. Bij het render menu bij mij (zie hieronder) staat ook niet iets van Render Now ofzo.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/2CGI8317887C/picserver.jpeg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 20:11 . Reden: plaatje aangepast ]

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

tjemig hallo zeg. Probeer eens 1 aan te klikken, je overleeft het wel hoor.
Gok eens op de 1e optie

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 19:01
En Render View dan?

Skat! Skat! Skat!

• sjink
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-02-2025
waar denk je dat die handleiding voor dient?

*blup*

Verwijderd

Topicstarter
nee dat werkt niet, dan rendert ie in het viewscherm zelf, en doet ie ook geen filmpje ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
XLerator schreef op 31 maart 2004 @ 20:06:
tjemig hallo zeg. Probeer eens 1 aan te klikken, je overleeft het wel hoor.
Gok eens op de 1e optie
ja wat denk je he, dat ik niks geprobeerd heb? ik heb alles geprobeerd. maar niks werkt.

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 19:01
Afbeeldingen, Render To Picture Viewer.
Animaties, kijk anders eens onder Animation ofzo.

Skat! Skat! Skat!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 21:29
Er staat zelfs een Help menu bij man!

Anders kijk je in de handleiding, of als je het via/op school doet vraag het het aan een docent.

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-05 23:04

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Render settings. Daar zorg je dat je aangeeft dat ie van frame nul t/m frame x rendert. Je zorgt er ook voor dat ie opslaat als avi of een ander filmformaat. Als je animatie verder af is, klik je op render-to-picture-viewer.

Dit is echt zo basic, daar heb je nog geen manual bij nodig, alleen een beetje gezond verstand en nieuwsgierigheid naar nieuwe knopjes.

En voor een still kun je ook gewoon render-to-picture-viewer of render view gebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door handige_harrie op 31-03-2004 21:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
handige_harrie schreef op 31 maart 2004 @ 21:16:
Render settings. Daar zorg je dat je aangeeft dat ie van frame nul t/m frame x rendert. Je zorgt er ook voor dat ie opslaat als avi of een ander filmformaat. Als je animatie verder af is, klik je op render-to-picture-viewer.

Dit is echt zo basic, daar heb je nog geen manual bij nodig, alleen een beetje gezond verstand en nieuwsgierigheid naar nieuwe knopjes.

En voor een still kun je ook gewoon render-to-picture-viewer of render view gebruiken.
jajaa ik weet het dat het een n00bvraag was, maar ik kwam er gewoon echt niet uit :D

Verwijderd

okay dat je er niet uit komt
maar er zitten eeen aantal knoppen nde cinema 4d interface die je niet over het hoofd kan zien.
als je met je muis ovr de knoppen bewwegt zie je linksonder in het grijze blkje onde materials verschijnnen wat het knopje doet.
Pagina: 1