Hi all,
Zit met een probleem: Juist nieuwe pc in mekaar gestoken en alles draait perfect, buiten games.
Dit zijn de specs:
Asus A7N8X-E (n-force chipset)
Athlonx XP 2800 Barton + standaard koeler
512 PC 3200 Twinmos
Heb laatste n-force drivers en ati drivers. Heb nog geen bios update gedaan.
Alles werkt normaal, enkel wanneer ik een game speel (in dit geval Far Cry) bevriest het beeld en moet ik herstarten (ctrs, alt, del gaat niet). Zodra ik terug in windows kom krijg ik geen error.
Nu de vraag: wat is het probleem en aan wat ligt het. Heb na het herstarten vlug even in de bios gekeken, en de cpu was niet bijzonder warm (50 graden stressed). Ik twijfel dus of het probleem aan het moederbord ligt, of aan de grafische kaart.
In de bios staat fsb, voltagen enz op auto.
Hartelijk dank!
Zit met een probleem: Juist nieuwe pc in mekaar gestoken en alles draait perfect, buiten games.
Dit zijn de specs:
Asus A7N8X-E (n-force chipset)
Athlonx XP 2800 Barton + standaard koeler
512 PC 3200 Twinmos
Heb laatste n-force drivers en ati drivers. Heb nog geen bios update gedaan.
Alles werkt normaal, enkel wanneer ik een game speel (in dit geval Far Cry) bevriest het beeld en moet ik herstarten (ctrs, alt, del gaat niet). Zodra ik terug in windows kom krijg ik geen error.
Nu de vraag: wat is het probleem en aan wat ligt het. Heb na het herstarten vlug even in de bios gekeken, en de cpu was niet bijzonder warm (50 graden stressed). Ik twijfel dus of het probleem aan het moederbord ligt, of aan de grafische kaart.
In de bios staat fsb, voltagen enz op auto.
Hartelijk dank!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 19:43 ]