Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL] Elektronisch Papier

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eerst wil ik mezelf even sketsen. Ik zit voor het moment in de 5de Industriele Wetenschappen (ben 18 jaar maar heb 1 keer moeten bissen). Nu met het volgend schooljaar in het vooruitzicht wordt er van ons verwacht dat we een eindwerk maken. Nu je zegt zeker al : 'zo een eindwerkje das snel geklonken'. Nu de eindwerken op onze school liggen op een zeer hoog niveau. Een bundel van minder dan 150 blz wordt niet geaccepteerd.

Nu ik als .::TWEAKER::. had zo in mijn gedachten om een eindwerk te maken met als onderwerp 'Elektronisch Papier'. Ik heb al meerdere keren zitten zoeken op Google en heb daar al wat informatie gevonden maar ik ben eigenlijk nog opzoek naar de principe werking van elektronisch papier.

Zodoende doe ik een oproep naar alle tweakers op dit forum. Iemand die links, pdf,... kan bezorgen over de principewerking van het elektronische papier , ik zal je zeer dankbaar zijn. Het maakt niet uit in welke taal het geschreven is. (zus is tolk ;) ) Het mag zeer theoretisch uitgelegd worden hoor. No problemo...

Mag ik wel vragen voor mensen die niet weten wat 'elektronisch papier' is of gewoon niets zinnings te zeggen hebben dan gewoon niet te posten?

Is het mogelijk toestemming te krijgen voor dit topic?

Verwijderd

Gathering of Tweakers is niet bedoeld voor je huiswerk-/school-opdrachten.

En los daarvan:
Het is geen CME onderwerp en zoals je hier kunt lezen verwachten wij het één en ander alvorens een topic te starten.

Zo is er behoorlijk wat onlinenaslag te vinden:
- [search=electronisch papier]
- T.net nieuws: elektronische inkt
- T.net nieuws: elektronisch papier
- [google=electronic ink] / [google=E-ink]
- [google=electronic paper] / [google=E-paper]
en ook fabrikanten als Philips, HP, Sony, EInk etc kunnen je van veel informatie voorzien van hun uitvindingen en toekomstige productieperspectieven.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 19:55 ]

Dit topic is gesloten.