---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Het is imho aan de crew in hoeverre het high priority is.
En SM is voor de meer drastische meldingen zoals warez ed.,
C:\>_
Verwijderd
Spider.007 schreef op 31 maart 2004 @ 19:28:
Ik zie deze trend ook bij de rest van de users; bekijk de topiclist van SM over de laatste drie maanden maar eens
De topics gemaakt door andere users die inmiddels dichtzijn, kun jij niet zien als ik me niet vergis, dat geeft een wat vertekend beeld denk ik, ik zie namelijk heel wat topicsSpider.007 schreef op 31 maart 2004 @ 19:28:
bekijk de topiclist van SM over de laatste drie maanden maar eens
Verwijderd
Omdat je de gesloten topics, die jijzelf niet hebt aangemaakt (dankje RiffSpider.007 schreef op 31 maart 2004 @ 19:28:
Ik zie deze trend ook bij de rest van de users; bekijk de topiclist van SM over de laatste drie maanden maar eens

Punt 1, GoT is dermate strak gemodereerd dat alles snel gesloten wordt, ik heb persoonlijk geen behoefte om alles nog sneller dicht te zien. Punt 2, ik denk dat dat het idee wellicht wat onnodig complex maakt. Dan zou je elke keer op het goede knopje moeten drukken ofzo, kweenie, lijkt me niet praktisch. Topics die ontsporen worden over het algemeen vrij snel opgemerkt, ik denk niet dat het sneller zal gaan als er zoiets als high priority TR's zouden bestaan (en dat nog los van het feit dat ik vind dat dergelijke topics nu al snel genoeg dicht gaan).Mijn vraag; is er behoefte aan een manier om topics sneller / efficienter te kunnen sluiten; en is een HighPriority TR daar een wenselijke oplossing voor?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 19:35 ]
Signature
1. een TR te verzenden
2. niet reageren in het topic
(zo hoort het ook volgens de SEM faq)
Op deze manier zakken topics vanzelf af. Maar omdat allerlei mensen het toch nodig vinden om te reageren met een quote uit de FAQ, blijft een topic "hot", waardoor meer users erop zullen gaan reageren...
En een highpriority flag lijkt me niets, aangezien bijna elke user die functie zal gaan gebruiken, waardoor er feitelijk dus niets veranderd
Iets wat Spider.007 niet doet with all do respectPadvinder schreef op 31 maart 2004 @ 19:38:
2. niet reageren in het topic
Spider.007 schreef op 31 maart 2004 @ 19:28:
Zelf heb ik de neiging om SM helemaal niet meer te gebruiken; maar juist TR's; omdat die ook netjes bij het topic worden bewaard.
TR's die afgehandeld zijn verwijder ik persoonlijk, zodat ik kan zien of iemand anders voor een nieuw probleem een nieuwe TR start. Qua archivering is SeM beter, maar het meeste hoeft niet gearchiveerd te worden IMHO.
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Dat bij SM alleen open en door jou geopende topics staan dat had ik even over het hoofd gezien
In dat ene specifieke voorbeeld heb ik inderdaad een quote uit het beleid geplaatst in de hoop dat dit andere mensen ertoe zet niet meer te reageren. Dit soort reacties zijn van mij echter niet standaard; ik verstuur een TR en sluit snel mijn window.We Are Borg schreef op 31 maart 2004 @ 19:59:
[...]
Iets wat Spider.007 niet doet with all do respect. Naar mijn mening voldoet de TR prima dus verder niks te melden
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Juist in zulke gevallen is het dan wellicht handig om een SM te openen, want dan kunnen andere ook zien dat zulk gedrag niet wenselijk isSpider.007 schreef op 31 maart 2004 @ 22:40:
In dat ene specifieke voorbeeld heb ik inderdaad een quote uit het beleid geplaatst in de hoop dat dit andere mensen ertoe zet niet meer te reageren. Dit soort reacties zijn van mij echter niet standaard; ik verstuur een TR en sluit snel mijn window.
Hoewel die na het afhandelen niet zichtbaar zijn, geef ik je gelijk in (

Verwijderd
Nu ik daar zo over terugdenk, is het dan niet gewoon mogelijk om alleen zichtbaar te maken dát er een TR is? (en dan bedoel ik zonder rechtencheck, gewoon voor iedere ingelogde user). De inhoud etc blijft dan gewoon besloten en alleen toegankelijk voor gerechtigden vanuit het topic zelf, zoals nu ook al is.
Imo hef je daarmee een aantal gebreken voor zowel mods als gebruikers op.
Ik meen dat er ooit is gezegd dat dit onwenselijk is omdat mensen dan ruzie gaan maken in het topic over het feit dat ze zien dat er een TR aanhangt. Naar mijn inzien zou het echter helemaal geen slecht idee zijn om eens te proberenVerwijderd schreef op 01 april 2004 @ 02:08:
[...]
Nu ik daar zo over terugdenk, is het dan niet gewoon mogelijk om alleen zichtbaar te maken dát er een TR is? (en dan bedoel ik zonder rechtencheck, gewoon voor iedere ingelogde user). De inhoud etc blijft dan gewoon besloten en alleen toegankelijk voor gerechtigden vanuit het topic zelf, zoals nu ook al is.
Imo hef je daarmee een aantal gebreken voor zowel mods als gebruikers op.
[ Voor 17% gewijzigd door Spider.007 op 02-04-2004 21:01 ]
---
* Han slaps Spider.007... pruts0rSpider.007 schreef op 31 maart 2004 @ 22:40:
Dat bij SM alleen open en door jou geopende topics staan dat had ik even over het hoofd gezien
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat is idd de reden dat het niet gedaan wordt ja.Spider.007 schreef op 02 april 2004 @ 21:00:
Ik meen dat er ooit is gezegd dat dit onwenselijk is omdat mensen dan ruzie gaan maken in het topic over het feit dat ze zien dat er een TR aanhangt.
Beetje vergelijkbaar met de topicview count. Dan gaan mensen ook roepen: "he, jullie kijken allemaal naar mij topic, maar reageren niet
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
pff.... Ik loop hier nog niet zo lang rond
Toch is het nog nooit geprobeerd; dus is het niet zeker of dit ook daadwerkelijk ook het geval zal zijnmomania schreef op 02 april 2004 @ 21:05:
[...]
Dat is idd de reden dat het niet gedaan wordt ja.
Beetje vergelijkbaar met de topicview count. Dan gaan mensen ook roepen: "he, jullie kijken allemaal naar mij topic, maar reageren niet![]()
"
Ik kan moeilijk een afweging gebaseerd op kosten & baten maken; maar kan me niet voorstellen dat 1 weekje proberen (ofzo) grote problemen kan opleveren?
---
Waarom geen "Active Topic Report" list voor de mods?Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 02:08:
Persoonlijk vind ik het een gemis dat de TopicReports niet zichtbaar zijn in de ActiveTopics-list. Nu had ik begrepen (oa door dit topic: [rml][ FEAT] TR bij active topics[/rml]) dat het uitvoeren van deze functie teveel load zou geven, of teveel voor omgebouwd moet worden.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Klopt, maar feit blijft wel dat het hele doel van een topicreport is dat het juist onzichtbaar is voor iedereen behalve de moderatorsSpider.007 schreef op 02 april 2004 @ 21:07:
[...]
pff.... Ik loop hier nog niet zo lang rond
[...]
Toch is het nog nooit geprobeerd; dus is het niet zeker of dit ook daadwerkelijk ook het geval zal zijn
Ik kan moeilijk een afweging gebaseerd op kosten & baten maken; maar kan me niet voorstellen dat 1 weekje proberen (ofzo) grote problemen kan opleveren?
Dus ook al kan je de inhoud niet zien, denk ik toch dat het rare reactie kan geven bij verschillende users. ( je moet rekening houden met vele persoonlijkheden op een forum, dat zie je maar weer met een 1 april grap bv )
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Als er echt haast bij is kan je iemand die wat aan het topic kan doen (mod, global) aanspreken via ICQ/MSN/IRC? Niet iedereen zit 24/7 hier, er zijn ook andere sites op het internet.
Niet hier aanwezig + wel online = IM
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Klinkt raar, maar mods hebben een levenResistor schreef op 04 april 2004 @ 13:10:
Niet hier aanwezig + wel online = IM

Ze zijn (of willen) niet 24/7 met GoT bezig hoor
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Als er dan geen mods aanwezig zijn (ze zitten naar de F1 te kijken
Als ze niet gestoord willen worden merk je het snel.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Ja dan reageren ze niet. Ik ken trouwens ook wat mods die wielrennen kijkenResistor schreef op 04 april 2004 @ 13:31:
Als er dan geen mods aanwezig zijn (ze zitten naar de F1 te kijken) dan lijkt het mij wel gerechtvaardigd om ze via IM's te porren. (daar heb je alleen maar last van als het aanstaat.
Als ze niet gestoord willen worden merk je het snel.
Een deel van de crew is altijd wel aanwezig. Een topic voorzien van een report wordt snel zat bekeken en voor andere zaken is inderdaad SeM goed genoeg. Naast de huidige communicatiemiddelen zijn er geen andere nodig.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)