Hallo allemaal,
ik heb eens een vraag / probleem
Mijn pa heeft een laptop waarmee hij wilt internetten / email ophalen.
Wij hebben een netwerk thuis met een kabelverbinding. Hiermee gaat hij op internet, als hij zijn email op wilt halen (gemiddeld 1x in de 2 weken) maakt hij gebruik van een inbel verbinding.
Nu is mijn vraag / probleem het volgende:
de laptop draait windows 98, en als er via de telefoonlijn geïnternet wordt is er geen probleem. Maar zodra je de stekker eruit haalt en op de middenverdieping in het netwerk plugt blijft IE om de inbelverbinding vragen.
Ik heb al van alles geprobeert maar krijg het niet opgelost.
o.a:
- vinkje bij internet verbinding op nooit verbinden, kiezen zodra er geen netwerkblabla is, en altijd kiezen.
- Uiteraard ook gezocht via de search.
en ge-googled...
wie o wie weet hoe ik het op moet lossen.
Ik heb namelijk geen zin om iedere keer te moeten helpen als hij wil intersnetten.
ik heb eens een vraag / probleem
Mijn pa heeft een laptop waarmee hij wilt internetten / email ophalen.
Wij hebben een netwerk thuis met een kabelverbinding. Hiermee gaat hij op internet, als hij zijn email op wilt halen (gemiddeld 1x in de 2 weken) maakt hij gebruik van een inbel verbinding.
Nu is mijn vraag / probleem het volgende:
de laptop draait windows 98, en als er via de telefoonlijn geïnternet wordt is er geen probleem. Maar zodra je de stekker eruit haalt en op de middenverdieping in het netwerk plugt blijft IE om de inbelverbinding vragen.
Ik heb al van alles geprobeert maar krijg het niet opgelost.
o.a:
- vinkje bij internet verbinding op nooit verbinden, kiezen zodra er geen netwerkblabla is, en altijd kiezen.
- Uiteraard ook gezocht via de search.
en ge-googled...
wie o wie weet hoe ik het op moet lossen.
Ik heb namelijk geen zin om iedere keer te moeten helpen als hij wil intersnetten.