Een kamaraad van mij heeft kortgeleden een hardware upgrade gedaan incl. nieuwe videokaart. Na installatie verschijnen er rare gekleurde groene blokjes in het scherm zodra er een spel als F1C wordt gestart. Niet over het gehele scherm maar kloppen doet het iig niet. Tis trouwens niet zo dat dit gelijk naar voren komt zodra de pc wordt aangezet pas in Windows zelf. En voor zover ik kon nagaan deden er verder geen rare dingen voor met benchmarks of in het spel opzich.
Mijn vraag: hebben hier andere personen ook ervaring mee en zo ja is het (naar wat ik zelf begin te denken) toch iets hardwarematigs wijzend richting geheugen na de zoek functie gebruikt te hebben.

Zijn specs zijn:
Processor :
Intel Pentium 4 "Prescott" 3.20E (800 Mhz - 1 MB Cache)
Moederboard :
P4C800-E Deluxe (875P chipset 800FSB/4GB Dual-DDR400 Memory)
Videokaart :
Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB (8xAGP)
Geheugen is :
2 X 512 MB DDR/400 PC3200 Corsair XMS C2
Voeding :
AOPEN Power supply RTL 350W Silent
Ik ondertussen wel wat topic gelezen die soortgelijke problemen hadden maar heb nog geen uitsluitsel in de vorm van plaatjes om te vergelijken laat staan een oplossing.
http://picserver.org/view_image.php/P327D73U1I0Z
Op dit plaatje ook te zien, zij het heel vaag in de titelbalk
Mijn vraag: hebben hier andere personen ook ervaring mee en zo ja is het (naar wat ik zelf begin te denken) toch iets hardwarematigs wijzend richting geheugen na de zoek functie gebruikt te hebben.
Zijn specs zijn:
Processor :
Intel Pentium 4 "Prescott" 3.20E (800 Mhz - 1 MB Cache)
Moederboard :
P4C800-E Deluxe (875P chipset 800FSB/4GB Dual-DDR400 Memory)
Videokaart :
Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB (8xAGP)
Geheugen is :
2 X 512 MB DDR/400 PC3200 Corsair XMS C2
Voeding :
AOPEN Power supply RTL 350W Silent
Ik ondertussen wel wat topic gelezen die soortgelijke problemen hadden maar heb nog geen uitsluitsel in de vorm van plaatjes om te vergelijken laat staan een oplossing.
http://picserver.org/view_image.php/P327D73U1I0Z
Op dit plaatje ook te zien, zij het heel vaag in de titelbalk
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 19:22 ]