Ik zit met een vervelend probleem met mijn tv kaart. Ik heb al op google zitten te zoeken maar tot nu toe heb ik nog geen oplossing gevonden die me verder heeft geholpen ... Op tweakers vind ik niemand met hetzelfde probleem dus hoop ik dat er iemand is die me toch kan helpen ...
Ik heb een haupage WinTV GO2 kaar in mijn computer zitten. Deze heeft altijd prima gewerkt onder win2k. Sinds kort gebruik ik win xp (zou ook moeten werken met deze kaart, de installatie procedure staat toch beschreven in de man).
Na het installeren, als ik win2000 wil opstarten krijg ik drie errors na elkaar:
- Error: can not locate Capture Filter (Hauppauge WinTV Capture)
- can not Build Filtergraph
- WinTV Initialization Error. hTV=0
waarna het programma afsluit. Is het iemand hiermee bekend, een idee om het op te lossen? Alvast bedankt.
Ik heb een haupage WinTV GO2 kaar in mijn computer zitten. Deze heeft altijd prima gewerkt onder win2k. Sinds kort gebruik ik win xp (zou ook moeten werken met deze kaart, de installatie procedure staat toch beschreven in de man).
Na het installeren, als ik win2000 wil opstarten krijg ik drie errors na elkaar:
- Error: can not locate Capture Filter (Hauppauge WinTV Capture)
- can not Build Filtergraph
- WinTV Initialization Error. hTV=0
waarna het programma afsluit. Is het iemand hiermee bekend, een idee om het op te lossen? Alvast bedankt.