Enige tijd geleden heb ik op het internet een dialer opgelopen die probeerde met mijn modem dure telefoontjes te plegen zonder dat ik het doorhad. Dit merkte ik omdat mijn telefoon die op hetzelfde draadje als mijn modem zit tikkende geluiden maakte.
Meteen anti virussoftware gedraaid en de dialer de nek omgedraaid, maar de dialer had ook de piepjes van het modem uitgezet, maar ik wil dit dus weer terug.
Bij de modeminstellingen in het configuratiescherm staat het luidsprekervolume no g gewoon op maximaal.
Weet iemand waar ik verder lkan zoeken om dit weer goed te krijgen?
Modem = CIS 5614 International V.90 series
Ik heb al geprobeerd om het modem uit het apparaatbeheer te verwijderen, opnieuw op te starten en opnieuw te installeren, zonder effect.
bvd!
Meteen anti virussoftware gedraaid en de dialer de nek omgedraaid, maar de dialer had ook de piepjes van het modem uitgezet, maar ik wil dit dus weer terug.
Bij de modeminstellingen in het configuratiescherm staat het luidsprekervolume no g gewoon op maximaal.
Weet iemand waar ik verder lkan zoeken om dit weer goed te krijgen?
Modem = CIS 5614 International V.90 series
Ik heb al geprobeerd om het modem uit het apparaatbeheer te verwijderen, opnieuw op te starten en opnieuw te installeren, zonder effect.
bvd!