[Teller] Meta

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05 07:45
Ik zou graag een teller zoals op de hoofdpagina van Tweakers.net in de bovenbalk zetten boven het menu. Maar ik heb echt geen idee hoe ik daar aan moet beginnen! Kan iemand me hier bij helpen??

Tzou alvast een leuke stap vooruit zijn ...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:17

crisp

Devver

Pixelated

HTML:
1
2
3
4
<html>
<head>
<title>Tweakers.net - 110.862 geregistreerde gebruikers!</title>
<!-- etcetera -->

Intentionally left blank

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Wat heb je voor site? Er moeten wel users zijn die ingelogd zijn. Je moet een eigen tellerfunctie hebben (niet via Nedstat ofzo) die unieke users telt, etc. etc..

En dát moet je dan gaan verwerken in de <title> </title> tag van je pagina :Y) het makkelijkste deel!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05 07:45
ja maar hoe kan ik dat variable laten lopen, dus zodat het automatisch verloopt?? Dus vb vandaag bezoeker 100, straks 110 en als ik da bekijk dat dat dan mooi loopt zoals een teller van vb Netstatbasic.net
Dark Blue schreef op 31 maart 2004 @ 18:50:
Wat heb je voor site? Er moeten wel users zijn die ingelogd zijn. Je moet een eigen tellerfunctie hebben (niet via Nedstat ofzo) die unieke users telt, etc. etc..

En dát moet je dan gaan verwerken in de <title> </title> tag van je pagina :Y) het makkelijkste deel!
Welke teller moet je dan nemen?? Kan je me een voorbeeld geven??

[ Voor 46% gewijzigd door nvidia op 31-03-2004 18:52 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Verwijderd

als je met 'bovenbalk' de titel van de pagina bedoelt?

dan bedoel je vast dit he: Tweakers.net - 110.862 geregistreerde gebruikers!

heb je al gezocht :?

als je als forum phpBB gebruikt kun je deze het beste gebruiken op gegevens van je forum te trekken: http://phpbbfetchall.sourceforge.net

voor website statistieken zul je toch ff goed moeten zoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 18:53 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:17

crisp

Devver

Pixelated

nee, hij vraagt alleen hoe hij die teller boven het menu krijgt :P

voor de rest zal je inderdaad serverside iets moeten gaan bijhouden, en daarvoor moet je bij de buren zijn ( Programming & Webscripting ), maar daar geldt hetzelfde als in W&G: eerst zelf zoeken en proberen, pas bij specifieke problemen een topic openen met een duidelijke en zo volledig mogelijke topicstart. Scriptrequests zijn hier en in P&W niet toegestaan.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.