Aldi computer Crash

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:50

Dentheman

Zie signature

Topicstarter
Een kennis van mij heeft sinds een week een Aldi computer met alles erop en eraan, nu zet zij Norton 2004 erop, en loopt de hele zooi grandioos vast, en wil windows niet meer opstarten. Er stond al een Norton 2003 op, en de Norton 2004 was illegaal. Weet iemand de oorzaak of oplossing ???

Alvast bedankt

Zie ondertitel

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 06:34
als het goed is, zit er een cd bij voor compleet systeem herstel (soortement van image terugzetten). Verder moet je je software gewoon kopen, dan krijg je support als het fout gaat O-)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Zou je misschien even wat meer info kunnen posten?
Wat voor error geeft ie? Wat doet ie precies (niet)?

Misschien kan je op F8 drukken tijdens het opstarten, en dan veilige modus selecteren.
In veilige modus dan Norton uninstallen (allebei de versies), en daarna normaal starten (zonder F8 dus), en dan Norton 2004 installeren.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Topicstarter
0siris schreef op 31 maart 2004 @ 18:40:
als het goed is, zit er een cd bij voor compleet systeem herstel (soortement van image terugzetten). Verder moet je je software gewoon kopen, dan krijg je support als het fout gaat O-)
Jah, maar ik kan niet in Windows komen, dus dat kan niet. Ik heb hem er ook op gezet als tryout, want ik vind €50,-- te duur om te kopen en als ie niet bevalt weg te doen. Bij mij overigens geen problemen

Zie ondertitel

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Denman89 schreef op 31 maart 2004 @ 18:44:
[...]

Jah, maar ik kan niet in Windows komen, dus dat kan niet. Ik heb hem er ook op gezet als tryout, want ik vind €50,-- te duur om te kopen en als ie niet bevalt weg te doen. Bij mij overigens geen problemen
Je weet dus hoe hij is, en kan dat ook aan anderen laten zien, dus geen smoes om een kopie te pakken. :+

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-04 08:48
Op GoT geven we gebruikers toch geen support die problemen hebben met illegale software ?

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Zorg eerst maar eens dat je een legale Norton koopt, want de illegale zitten vaak vol met virussen. Niet voor niets krijg je geen support bij Norton als je een illegale koopt, waarom zouden wij jou dan helpen...

Tot zover de wijze les...

Verder is het idd handig om te weten welke foutmeldingen hij kreeg, er zijn een heleboel verschillende vastlopers...

Ook kan je nog proberen al die zut van de Aldi eraf te gooien, want dat is echt een hele hoop rotzooi wat erop staat, als echt tweaker kunnen wij dat beter :)

Oftewel kom eens met wat meer informatie...

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:13
Die cd's moet je ook niet in windows starten. Gewoon cd erin en overnieuw opstarten. Daarna booten van die cd.

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Topicstarter
DannyVersluis schreef op 31 maart 2004 @ 18:46:
[...]

Je weet dus hoe hij is, en kan dat ook aan anderen laten zien, dus geen smoes om een kopie te pakken. :+
Het is een collega van mn ma, en ik koop de orginele heus nog wel............als ik genoeg geld heb, komop zeg, ik ben nog maar 15 hoor !!! En het geld groeit me niet op de rug

Zie ondertitel

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 09:53

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Denman89 schreef op 31 maart 2004 @ 18:48:
[...]
Het is een collega van mn ma, en ik koop de orginele heus nog wel............als ik genoeg geld heb, komop zeg, ik ben nog maar 15 hoor !!! En het geld groeit me niet op de rug
Dan koopt die collega hem toch :?
Anyway zoals eerder gezegd: system restore disks van Medion gebruiken

[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 31-03-2004 18:52 ]

ma ma ma ma ma macron one

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 06:34
Denman89 schreef op 31 maart 2004 @ 18:48:
Het is een collega van mn ma, en ik koop de orginele heus nog wel
dus je bent 15, hebt weinig geld, maar gaat wel de originele versie kopen voor een collega van je ma 8)7

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

ja ik ken het probleem, ik heb het ook gehad als je probeert een illegale versie van norton 2004 probeert te instaleren. je moet in veilige modus norton verwijderen.
het is met alle norton 2004 produkten hetzelfde probleem. 2003 blijven gebruiken of naar de winkel en kopen _/-\o_

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
0siris schreef op 31 maart 2004 @ 18:53:
[...]

dus je bent 15, hebt weinig geld, maar gaat wel de originele versie kopen voor een collega van je ma 8)7
En als hij een originele koopt en installeert bij die collega is het in dat geval ook illegaal, met andere woorden moet die collega zelf een originele kopen. :Z

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

• Libido
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Niet dat ik illegale software goed keur, maar ik denk dat hij nu de boodschap begrepen heeft. De heilige boontjes modus kan dus wel weer af (Ik geloof er namelijk geen r*k van dat jullie allemaal voor al jullie software braaf betaald hebben).

Restore CD gebruiken. Als het niet lukt helpdesk bellen. Of zelf ff windows installen (wel een legale versie, anders beginnen ze weer ;) )

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

(Ik geloof er namelijk geen r*k van dat jullie allemaal voor al jullie software braaf betaald hebben).
Natuurlijk is er vrijwel niemand clean, maar niet iedereen vraagt hulp bij illegale software.

Verder is alles eigenlijk wel gezegd. NOOIT een nieuwere versie over de voorganger installeren bij Symantec. Dat gaat regelmatig niet goed. Eerst de oude deinstalleren.
Ik vrees dat er niets anders op zit dan de restore schijf te gebruiken...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem contact op met Symantec.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.