Toon posts:

2.1 vs 5.1/6.2

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mensen,

ik ben van plan om nieuwe speakers te kopen, ik wou niet meer dan rond 120 euro voor betalen, dus heb ik een en ander op het internet gevonden.

mijn vraag is echter, waar kan ik beter voor kiezen, een 2.1 systeem met veel Watt RMS, of een 5.1 of 6.1 systeem met wat minder ?

om concreet te zijn weet ik niet goed wat ik beter kan kiezen,

> Logitech® Z-2200
2.1-configuratie • 200 watts RMS • Wired Remote • THX®-certificaat

OF

een of andere bv 70 watts rms 5.1 of 6.1

pliz help ????????????
(ik game wel beetje, maar voorkeur gaat toch uit naar muziek, mijn kamer is niet zo groot, 4x4m)

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

5.1 = films
en voor de rest van je vragen geldt, hoe minder speakers betaald hoeven te worden van je budget, hoe beter de kwaliteit per speaker is.

Overigens vind ik dit iets dat je zelf vrij goed kan bepalen. Het mag logisch zijn dat een set die minder functies heeft en toch evenveel kost dan een uitgebreidere set dit waarschijnlijk compenseert op geluidskwaliteit.

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08 18:55

voodooless

Sound is no voodoo!

Als je meer muziek luistert geef dan je geld uit aan een 2.1 systeem! Vergeet ff THX crap zooi, daar moet je geen waarde aan hechten. Er zullen toch wel meer 2.1 sets zijn dan alleen de X-2200 :? (niet dat ik wil zeggen dat deze set slecht is ...)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
kom oppppppppp mensen reageeeerrrrrrrrrr

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08 18:55

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 18:45:
Kicken doen we niet binnen 24 uur, laat staan binnen het uur! Wacht rustig af, er komt heus nog wel wat!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zowiezo moet je uit een 5.1 set van 120€ geen geluid verwachten als dat van een Logitech of Creative 2.1 set van 120€. Zelf was de THX set Logitech me goed in de smaak gevallen. Niet omdat er THX op staat, maar omdat die loeihard gaan en erg strak klinken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 18:45:
Ok, om een goede keuze tussen de speakersets te maken kan je alleen maar naar een winkel gaan om zelf te luisteren.

2.1 voor alleen muziek, 4.1 voor surround maar geen films, en 5.1 voor films.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.