Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gedraaide kabeltjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht, maar je gelooft het niet, er is niks op te vinden.

Het probleem: Ik heb een plantronics .90 headset alleen heeft dat ding een ontiechelijk irritant kabeltje. Het draait zichzelf de hele tijd op zodat je er continu lussen in hebt en het alle kanten op ligt.

Iemand tips om zon kabeltje recht te trekken?
Ik heb hem al regelmatig tussen duim en wijsvinger doorgetrokken, maar dat heeft helaas geen effect.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 20:15

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Krimpkous eromheen doen O-)

This footer is intentionally left blank

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Zo'n sleepcontact-snoer-ontwar-dingetje kopen?

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-11 13:39
nieuw snoer?

EDIT: voor telefoonsnoeren hebben/hadden ze altijd bij de conrad een ontwar-warteltje 8)7 dat is vier aderig....

[ Voor 83% gewijzigd door tafkaw op 31-03-2004 19:12 ]

Verwijderd

heel simpel, als je het stekkertje eruit haalt achter de computer, hang je je headset op de kop (aan het stekkertje vast houden) en draaid hij zichzelf uit en heb je weer een goed kabeltje prober maar :)

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-11 07:19

t!mP

is inflatie gevoelig

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 19:31:
heel simpel, als je het stekkertje eruit haalt achter de computer, hang je je headset op de kop (aan het stekkertje vast houden) en draaid hij zichzelf uit en heb je weer een goed kabeltje prober maar :)
En als ik nu me telefoon snoer wil ont'warrren' :D.. nee flauw maar volgens mij gaat dat niet lukkken als je er 'echte' draaien in hebt zitten.
Trek em eens strak over een rand/hoek (niet scherp natuurlijk). 'glad strijken'
Pagina: 1