Is het mogelijk om een celeron op een P2 moederbord te plaatsen? En word mijn pc er sneller van als ik mijn trouwe p2 350 vervang door een celeron processor met 600 of 700 mhz:?
als je mobo lagere voltages aankan wel
en hij word sneller, maar als je over spelletjes heb moet je ook ff naar je videokaart kijken..
en hij word sneller, maar als je over spelletjes heb moet je ook ff naar je videokaart kijken..
Ik heb al eerder een ram upgrade gedaan van 64 naar 192!
En de vieokaart is een Riva tnt 2 met 32 mb video geheugen dus dat zit ook wel goed denk ik!|:(
En de vieokaart is een Riva tnt 2 met 32 mb video geheugen dus dat zit ook wel goed denk ik!|:(
omdat je een pII 350 heb, zal je wel een performence boost zien omdat bij een proc van 500mhz de cpu geen bottleneck meer is bij een tnt 2 (en daar zat je nog onder)
dus nu alleen nog de lagere voltage
dus nu alleen nog de lagere voltage
Bedankt voor de info liquid, maar ik ben niet zo'n ervare tweaker, dus zou je het mischien in iets meer begrijpelijke taal neer willen zetten?
Maar bedankt hoor!>:)!
Maar bedankt hoor!>:)!
Verwijderd
Als je nou eerst eens merk+type van je mobo hier post, dat maakt het een en ander een stuk eenvoudiger !!
ps een Celly2 is een leuke upgrade voor een BX-mobo. Voorbeeld: mijn c633@979mhz op een Abit BH6
ps een Celly2 is een leuke upgrade voor een BX-mobo. Voorbeeld: mijn c633@979mhz op een Abit BH6
Het is een Packard Bell mediablaster moederbord, dat zegt waarschijnlijk heel weinig!
CPU ondersteuning P2 processors van 233,266,300,333mhz of sneller!
Ondersteunt kloksnelheden van 66,6 en 100 Mhz.
Processor in 1 single edge Contact 242-pens IC, inclusief CPU, level 2 cache en koelvin.
Moederbord bevat systeem voor stabilisering en borging van processor en koelvin!
CHipset
8244LX PCI-set, bestaand uit 82443LX PCI/AGP-controller (PAC) en 8237 1 AB PCI ISA IDE versneller (P2X4).
Levert besturingssignalen,data en adrespaden tussen CPU,PCI,AGP,ISA en werkgehuegen.
Ondersteunt besturings PCI-bus,ISA-compatible,4 local bus IDE-eenheden, 2 USB-poorten en energiebesparing.
Voldoet aan PCI 2.1.
Snelheid processorbus 66 MHZ en 32-bit adressering.
Host-bus voldoet aan GTL+.
AGP-onderteuning, 133 Mhz AC timing voor dataverkeer met 500Mb/ps.
PIO-mode 4, ondersteund Ultra DMA/33.
Ondersteund S.M.M. (Sytem Management Mode).
Voldoet aan ACPI.
Is dit genoeg? Want ik heb nog wel meer info hoor!
CPU ondersteuning P2 processors van 233,266,300,333mhz of sneller!
Ondersteunt kloksnelheden van 66,6 en 100 Mhz.
Processor in 1 single edge Contact 242-pens IC, inclusief CPU, level 2 cache en koelvin.
Moederbord bevat systeem voor stabilisering en borging van processor en koelvin!
CHipset
8244LX PCI-set, bestaand uit 82443LX PCI/AGP-controller (PAC) en 8237 1 AB PCI ISA IDE versneller (P2X4).
Levert besturingssignalen,data en adrespaden tussen CPU,PCI,AGP,ISA en werkgehuegen.
Ondersteunt besturings PCI-bus,ISA-compatible,4 local bus IDE-eenheden, 2 USB-poorten en energiebesparing.
Voldoet aan PCI 2.1.
Snelheid processorbus 66 MHZ en 32-bit adressering.
Host-bus voldoet aan GTL+.
AGP-onderteuning, 133 Mhz AC timing voor dataverkeer met 500Mb/ps.
PIO-mode 4, ondersteund Ultra DMA/33.
Ondersteund S.M.M. (Sytem Management Mode).
Voldoet aan ACPI.
Is dit genoeg? Want ik heb nog wel meer info hoor!
Verwijderd
JaJa, doe maar kalm !!
Heb hiero geen kabel oid
Zal waarschijnlijk geen probleem zijn om een celly2 met een converter kaartje op je mobo te prikken (zolang je een converter met voltage-regulator gebruikt
).
Maarruh sjek de PB site eens voor een Bios update !!
Wellicht dat je mobo met een update de celly2 zelfs wel officieel ondersteund
ps
Heb hiero geen kabel oid
Zal waarschijnlijk geen probleem zijn om een celly2 met een converter kaartje op je mobo te prikken (zolang je een converter met voltage-regulator gebruikt
Maarruh sjek de PB site eens voor een Bios update !!
Wellicht dat je mobo met een update de celly2 zelfs wel officieel ondersteund
ps
Weet je dat wel zeker ?? Want deOndersteunt kloksnelheden van 66,6 en 100 Mhz
Ondersteund, bij mijn weten, geen fsb van 100(+)MhzCHipset
8244LX PCI-set . . .
Bedankt hee Pascal!
En ja, ik weet het zeker, tenzij ze daar bij packardbell geen handleidingen kunnen schrijven!>:)!
En ja, ik weet het zeker, tenzij ze daar bij packardbell geen handleidingen kunnen schrijven!>:)!
Pagina: 1