Toon posts:

Het grote Empire Earth topic *deel 2*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nav de suggestie van Terr is er alweer een tweede topic over deze miskende klassieker :)

Als eerste wil ik even de posters in het vorige topic
(Verwijderd in "grote Empire Earth topic") bedanken voor hun suggesties, het was inderdaad de DEL knop en het ziet er naar uit dat ik nu eindelijk weer eens een oorlog ga winnen :)

Nog een vraagje: (want het boekje kan ik niet meer vinden :P)
is het een optie om een vliegtuig van "thuisvliegveld" te laten wisselen?
het zal wel niet maar als iemand weet hoe dat kan... zou dat wel leuk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien SP een beetje groter maken... Wat meer info over het spel zelf enz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een iets uitgebreidere startpost zou wel fijn zijn idd. Maar over die thuisbasis: Is het niet zo dat als je de vliegtuigen geselecteerd hebt, en je met de rechtermuisknop klikt op de hangar van een ander vliegveld, ze daar blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De volgende keer zal ik een wat uitgebreidere startpost maken ;)

Kan iemand mij misschien uitleggen wat voor nu het heeft 'huisjes' te maken in EE? ik zie het voordeel er niet zo van in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:21
ik heb het een heel tijdje geleden eens op lan gespeeld. maar het viel me op dat je op een gegeven moment niet meer verder kan komen. het is dus niet mogelijk om vanaf het stonage naar het nano age te komen in 1 spel. Dat vond ik erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 18:42:
De volgende keer zal ik een wat uitgebreidere startpost maken ;)

Kan iemand mij misschien uitleggen wat voor nu het heeft 'huisjes' te maken in EE? ik zie het voordeel er niet zo van in :)
Huizen geven het voordeel dat je troepen in de buurt een hoger moraal krijgen, en dus beter vechten. Buiten je basis heb je daar niet veel aan, maar binnen je basis kan je je een stuk beter verdedigen.
CU2morO schreef op 15 mei 2004 @ 18:46:
ik heb het een heel tijdje geleden eens op lan gespeeld. maar het viel me op dat je op een gegeven moment niet meer verder kan komen. het is dus niet mogelijk om vanaf het stonage naar het nano age te komen in 1 spel. Dat vond ik erg jammer
Alleen als bij het opzetten van een 'Random game' of multiplayer sessie gekozen wordt voor een 'laatste' Epoch, kun je op een gegeven moment niet verder. Maar als die gewoon ingesteld staat op 'Nano Age' (of 'Space Age') staat je niets in de weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
het is een tijdje geleden dat ik het gedaan had, maar moest je niet voordat je een age omhoog kom 1 extra tech gebouw maken (barracks, e.d.)
kan me herinneren dat ik op een gegeven moment alle tech gebouwen al had en daardoor niet meer verder kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Ok gister eindelijk met advies van Terr van Prehistoric tot Space age gekomen (3,5 uur :X)
Het is dus gewoon een kwestie van extra settlements bouwen en deze upgraden tot town centers/capitols.

Ik moet trouwens wel ff zeggen dat die space age er acht totaal niet bij past. De gebouwen passen totaal niet in dezelfde style. Op een of andere manier hebben alle tijdperken, prehistoric tot nano dezelfde style/feel maar Space mist deze. Ook zijn de gebouwen ronduit lelijk, zoals de spaceport en orbital cannons, om van de Capital Ships maar te zwijgen.
Ook merkte ik een ENORME lag wanneer ik in de Space Age terecht kwam. De farms waren in een keer hi-poly overdekte farms en de citizens lame robotjes.
Over de citizens, die robots zijn gewoon NIET af. Een hoop animaties doen het gewoon niet of zijn niet mooi/leuk zoals de rest.
-Veel te hoge polycount, als je ~75 citizens in actie hebt, en je komt in de space age, wordt het plots 4x zo traag.
-Minen gebeurd met een dom groen-wit lasertje zonder geluid. Waar is het getik gebleven van het hakken?
-Hout hakken mist zijn animaties en staan ze daar naast een boom een irritant high-pitch geluidje uit te braken (kettingzaag :?)
-Bouwen mist zijn animaties hoewel we hier wel het getik van de hamertjes horen uit de vorige age terwijl de citizen rustig naast het gebouw staan te wachten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Zo... en weer tijd voor een schopje
Kom op zeg, speelt niemand dit meer?
Ik ben net klaar met de Greek campaign (8 missies) en die was vrij pittig, zelfs op easy. Ben nu begonnen met de English campaign (middeleeuwen) alleen heb wat probleempjes met de eerste missie. Ik moet steen krijgen om siege wapens te kopen (welke vereist zijn) maar ik kan nergens steen vinden. wel heb ik het mining camp (ijzer + goud) rechts onder al over genomen

Maar wat zijn die priesters zwaar overpowered zeg :X ik neem er 6, en daarmee roei ik bijna een heel leger uit door middel van over te nemen

Heeft AoC trouwens zijn eigen single player campaigns? ben ze nu eerst via EE gewoon aan het spelen
Pagina: 1