Toon posts:

system32\system32

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik mijn pc telkens opzet ,krijg ik deze foutmelding" windows system32\system32 exe. niet vinden," wie kan mij eraan helpen dit te voorkomen,

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

wat bij mij opkomt:
draai eens een goede virusscanner?

anders:
kijk eens in msconfig of register wat er opstart en er dus niet meer is//

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-08 19:51
system32.exe is volgens mij virus, waarschijnlijk removed door je virusscanner

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

tamara,

Welkom op GoT :)
We hebben op GoT een aantal richtlijnen opgesteld waar we graag van zien dat een topic aan voldoet (je hebt ze gelezen toen je je registreerde) - kort samengevat zijn dit de 3 meest belangrijke punten:
  • Toon zelf initiatief - geef bijvoorbeeld in je topicstart even aan waar je al opgezocht hebt, en wat je al geprobeerd hebt.
  • Kies een goede topic titel die je probleem goed omschrijft 'system32\system32' beschrijft natuurlijk niet echt goed je probleem.
  • Omschrijf duidelijk en helder je probleem, en vermeld alle relevante informatie :) Denk hierbij aan welk OS je draait, welke virusscanner en meer van dit soort zaken
Verder - je probleem is al een aantal keer vaker voorkomen - wat Scorpion1984 ook al zegt is het waarschijnlijk de overblijfselen van een oud virus, en kan je het beste even met msconfig danwel bv. HijackThis zoeken naar waar deze file opgestart wordt :)

Verwijderd

Probeer eens een online virus scanner van bv Norton of Mcafee.
En als dat het niet verhelpt kun je kijken naar een spy-ware oplossing van bv Lavasoft (ad-aware) die zijn allemaal in een gratis of trial versie te proberen