Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-11 22:10

The_Scarabial

MTB for life!

Topicstarter
Dit is nu de situatie.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eaman/splitter.jpg

Maar nu wil ik nog 2 telefoons erbij achter aansluiten. De vraag is of hier speciale splitters voor zijn om 3 telefoons aan te sluiten of moet het op een andere manier?

Als iemand hiermee zou kunnen helpen, graag.

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:33

Alaksandus

Vae puto deus fio

Telefooncentrale denk ik na de splitter, weet niet in hoeverre dat analoog signaal te splitten is...

Als een god in Nijmegen.

Verwijderd

Wil je een centrale, zodat je ook onderling naar elkaar kan bellen, of wil je gewoon dat ze alle 2 of 3 overgaan als er gebeld word? Als dat laaste zo is moet je gewoon de blauwe en rode na de splitter (pots kant) weer opsplitsen in 3 aftakkingen, en daar weer telefoons op aansluiten.

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Topicstarter
een centrale ofzo maakt nie zoveel uit, het probleem is meer dat die splitter dus met stekkertjes werkt en we hebben oa. nog 1 oude telefoon, waar dus nog zo'n grote stekker aanzit. en ik weet niet precies hoe dat op te lossen

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:42
Daar zijn gewoon verloopjes voor te krijgen. Meestal een opbouwdoos met een staartje waar weer een rj11 aansluiting op zit.

Of gewoon een doosje met rj11 aansluiting

[ Voor 16% gewijzigd door Steefph op 11-04-2004 14:10 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 11:13

Twarp

just grin...

ALs je een centrale gaat gebruiken dan heb je minder problemen en kan je onderling bellen. Maar zodra je ze zomaar achter elkaar gaat knopen (dat kan parallel) dan moet je uitkijken dat je totale aansluitfactor niet boven de waarde van je telecom provider komt. Ik geloof dat je dit verder wel met de search op kan zoeken.

Meh ...

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je moet gewoon de POTS-aansluiting gebruiken ipv de ISRA-aansluiting vroegah.. Voor de rest is het precies hetzelfde :)

Je hebt ook wel van die door-lus-stekkers die je vroegâh ook voor bij je 56k6-modem had, werkt prima..

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Topicstarter
k, het is nu wel iets duidelijker, ik denk dat ik maar een centrale ga gebruiken, hoeft mijn ma ook niet savonds naar boven te roepen of ik koffie wil hebben :P
Pagina: 1