Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:54
Ik ben voor mijn nieuwe huis een beetje aan het kijken naar een voordelige lcd tv. Ik heb zo'n 55cm echt als minimum voor in de huiskamer.

Nu ben ik in Duitsland een Schneider lcd tv tegengekomen. 58 cm voor een dikke 1400 euro. Vergeleken met de prijzen in nederland is het echt NERGENS zo goedkoop. Een 58 cm in nederland ongeacht het merk kost al snel zo'n 2000 euro.

Ik heb het overigens over de http://80.146.233.151/t3/...produkt=83&no_cache=1&L=0 .

Erg voordelig dus maar ik heb nog nooit gehoord van dit merk Schneider en vind er ook niet zo veel over behalve dat er in Duitsland en nog wat landen wat importeurs zitten en dat het vanuit oorsprong een Chinees bedrijf is.

Hij is overigens ook bij www.quelle.nl te koop maar daar kost exact dezelfde tv een paar honderd euro meer wonderbaarlijke genoeg. Zet je dan ipv .nl .de achter quelle is dezelfde tv in 1 keer een paar honderd euro goedkooper..huub huub huub 8)7

Maar goed iemand ervaring met het merk Schneider?

De tv heeft een reactiesnelheid van 25ms is dit gemiddeld of onder of boven de maat?

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Bij een tv maakt de reactietijd toch geen hol uit? (of speel je er met je xbox op?). Wij gaan binnenkort een plasma-tv van 107cm hebben voor 2500€, kleine korting zeg maar (winkelprijs is 9500).
Schneider zal wel meevallen, en trouwens al die lcd's zijn bijna dezelfde aangezien er maar een drietal fabrikanten zijn voor lcd's.

Verwijderd

Ik zelf ben ook aan het rondkijken voor een LCD Tv, alleen ik denk dat je toch wel iets groter moet zoeken voor in de woonkamer. 58 cm is ECHT te KLEIN. Ik zou meer voor minstens 80 of 107 Gaan, houd er namelijk rekening mee dat je tv nu nog verder komt te liggen dan normaal het geval is. Verder zou dit me gewoon een goede tv lijken. Als je genoeg hebt aan 58 cm iig.

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 17:12:
Ik zelf ben ook aan het rondkijken voor een LCD Tv, alleen ik denk dat je toch wel iets groter moet zoeken voor in de woonkamer. 58 cm is ECHT te KLEIN. Ik zou meer voor minstens 80 of 107 Gaan, houd er namelijk rekening mee dat je tv nu nog verder komt te liggen dan normaal het geval is. Verder zou dit me gewoon een goede tv lijken. Als je genoeg hebt aan 58 cm iig.
idd, en mispak je dus niet aan het feit dat die tv 16/9 is en dus dat het veel kleiner is dan 58cm op 4/3.

• InGaP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-04-2024
Schneider is overigens een Frans bedrijf ( http://www.schneider.fr )

Een tijdje terug had de Aldi ook een grote LCD TV in de aanbieding, dat was een Medion, als ik het me goed kan herinneren 107 cm en iets van 1200 euro. Misschien zijn die nog te krijgen bij Medion zelf?

Two guidelines to be successful: 1) Don't tell everything you know.

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:54
Volgens mij is de schneider waarvan je de website tikte niet de schneider van de tv's.

Since 2002, the brand SCHNEIDER has been associated with the TCL Group, a large electronics group originating from China and operating on a global scale. TCL has over 35,000 employees, from which as many as 400 work exclusively in product research and development.

Toch wat anders..ja ik besef dat 58cm niet mega groot is maar aan de andere kant in de huiskamer (en geloof me ik woon niet in een villa of zo :-) ) valt de afstand best mee. Ik heb zitten kijken bij de mediamarkt en zelfs 51cm viel best mee.

Ehmm die miliseconde zijn volgens mij wel belangrijk vanwege het spook effect wat je krijgt bij actiefilms.

Verwijderd

InGaP schreef op 31 maart 2004 @ 18:03:
Schneider is overigens een Frans bedrijf ( http://www.schneider.fr )

Een tijdje terug had de Aldi ook een grote LCD TV in de aanbieding, dat was een Medion, als ik het me goed kan herinneren 107 cm en iets van 1200 euro. Misschien zijn die nog te krijgen bij Medion zelf?
Die waren 2100 euro
Pagina: 1