Toon posts:

Palm IIIxe kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
is wel een stoer apparaatje >:)

iemand die weet of 't ook een leuke optie is om er een modem bij te kopen zodat je kan mailen?

en weet iemand de kosten van zo'n modem?

greetz

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :?

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Zo'n modempje voor aan je GSM kost geloof ik iets meer dan f 200 (225 ofzo). Is wel grappig, maar snel gaat het niet, en het is natuurlijk behoorlijk duur per minuut.

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

kijk op palm.com daar staat de modem wel

= TheGrimReaper op tweakers

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 14:02

afterburn

No more...

Je zou ook eens kunnen kijken naar Handspring. De Visor Deluxe is vergelijkbaar met de Palm IIIxe (8mb), maar een 150 piek goedkoper.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Verwijderd

1 tip, koop (nog) geen Visor, daarbij ben je verplicht om allemaal modules te kopen, en dan ben je stukkie duurder uit dan bij Palm.
Koop trouwens geen Xe, maar een Vx ..
betere prijs/ kwaliteit verhouding ..
plus palm III xe heeft ander beeldscherm, word door veel proggies ( hoofdzakelijk games) niet ondersteund..
denk er iig over na ..
toch niet niks..
grtz

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

die modules zijn los te koop en je bent helemaal niet verplicht om ze aan te schaffen. (anders zou ik veel meer geld kwijt zijn, en dat ben ik niet.) de schermpjes van de handspring zijn wat slapper btw. verder een topding. :) ik heb zelf een deluxe.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Een 8 mb visor is anders wel veel goedkoper (600-700 piek) dan een palm Vx...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 12:53
Koop GEEN Palm IIIe, je kan wel IIIc kopen die is nieuwer dan de IIIxe en heeft een kleurenschermpje :9~. Koop een M100, M505 of een V :9~

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De IIIxe is in Europa toch helemaal niet te krijgen?

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:44
Op dinsdag 19 december 2000 00:10 schreef Wize het volgende:
1 tip, koop (nog) geen Visor, daarbij ben je verplicht om allemaal modules te kopen, en dan ben je stukkie duurder uit dan bij Palm.
das grappig: je koopt een stukje hardware en vervolgens ben je verplicht om er andere hardware bij te kopen :D
gewoon kopen die visor, superdelux ding

en als je later bijvoorbeeld te weinig geheugen hebt, dan koop je gewoon een geheugen module erbij (je weet wel, zo'n verplicht stukje hardware :) )

trouwens, je hoeft er geen modem bij te kopen, alle palms en handsprings hebben een ir verbinding
zorg gewoon dat je een telefoon met ir hebt
is misschien goedkoper

• phaedrus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 20:29
Op dinsdag 19 december 2000 00:10 schreef Wize het volgende:
Hoezo verplicht, die dingen zijn compleet, alleen als meer opties wil kun je er modules bij kopen. Dit is bij de Palm's beperkter.
Koop trouwens geen Xe, maar een Vx ..
betere prijs/ kwaliteit verhouding ..
Hoezo betere prijs/ kwaliteit, de Vx is duurder en zo goed als gelijk aan de IIIxe. Enkel mooier.
plus palm III xe heeft ander beeldscherm, word door veel proggies ( hoofdzakelijk games) niet ondersteund..
IIIxe heeft het zelfde scherm als de Vx. Alle progjes lopen op alle palm's (afgezien van kleuren programma's, maar dan is er wel een versie voor z/w.

M.a.w. je lult uit je nek.

Verwijderd

Ik heb zelf ook de IIIxe goed en handig apparaatje. en met een internetkit kun je zonder modem gewoon met je gsm mailen, wappen en sms versturen.

• Djivo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2023
Op woensdag 14 februari 2001 15:37 schreef Bigs het volgende:
De IIIxe is in Europa toch helemaal niet te krijgen?
Tuurlijk wel.
Kijk nu maar eens bij de mediamarkt. Daar is de IIIxe voor f299,- Geen geld dus! En de Vx zit nu ook al zo rond de 700 d8 ik >:)

of kijk hier:
http://palmclub.nl/forums/showthread.php?threadid=2679

Mzzl!
Pagina: 1