Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[aanbod] digicam accessoires

Pagina: 1
Acties:

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:55
Ik heb een camera tasje (lowepro 20AW) te koop,
maar ik weet niet helemaal in welke categorie ik die kan toevoegen.

Bij de pricewatch heeft digitale camera's een sub-categorie accessoires,
in de vraag en aanbod is deze er niet.
Kan ik wel mijn tasje tussen de camera's plaatsen? Of hebben jullie liever dat hij ergens anders komt te staan?

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Goeie vraag eigenlijk. :P
In de eerste instantie zou ik dan zeggen mik 'm in overigen omdat geen van de andere categorieën 'm echt dekt. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• job
in overigen :(, maar dan kan niemand hem vinden...
mag ik dan reclame maken in bijvoorbeeld het canon a60/a70 topic :P

Edit: (ik maak wel reclame met m'n sig :) )
GGS_VR6 heeft ook wel een punt Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/yes_new.gif

[ Voor 38% gewijzigd door job op 31-03-2004 16:57 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Misschien moet die subcategerie aangemaakt worden? Misschien wel zo makkelijk. Bijv. als je es een lader wilt verkopen of dergelijke. :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
GGS_VR6 schreef op 31 maart 2004 @ 16:54:
Misschien moet die subcategerie aangemaakt worden? Misschien wel zo makkelijk. Bijv. als je es een lader wilt verkopen of dergelijke. :)
Geen enkele categorie in V&A heeft een subcategorie, dus als je dat voor één categorie wil hebben zul je dat uiteindelijk met alle categorieën moeten doen :)
En dan moet je jezelf gaan afvragen, tot hoever is het nuttig om de indeling van de PW over te nemen in V&A.

Imho mag hij best onder 'digitale camera's', want in andere categorieën kom je ook wel eens dingen tegen die niet direct in die categorie thuishoren maar er wel het meeste mee te maken hebben (zoals docking stations in de categorie 'laptops', of cartrdiges onder 'printers'). Maar het is niet alleen aan mij om daarover te beslissen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 31-03-2004 17:42 ]

• job
Ja, nou weet ik het nog niet :)
Renegade zegt overigen, jij zegt digitale camera's

Ik zet hem wel bij digitale camera's en merk het wel als hij wordt verwijdert/verplaatst :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik vindt ook Digitale Camera's. Daar heeft het tenslotte het meeste mee te maken. Overigen is IMHO voor spul dat met geen mogelijkheid in een andere categorie past. Enne subcats in V&A vindt ik op dit moment niet echt handig, aangezien het aantal producten in een cat daarvoor wat te klein is.
Pagina: 1