Card reader disconnect

Pagina: 1
Acties:

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 10:32
Ik heb een probleem met zo'n frontje voor in mijn pc met usb, firewire, audio en cardreader. Allemaal fijn aangesloten en werkt perfect. Alleen wanneer ik nu een uurtje of langer van mijn pc weg ben dan zegt hij dat er hardware is ontkoppelt (de cardreader dus). De stations zijn ook verdwenen uit de explorer. USB zelf werkt echer nog. Breng ik nu echter de computer in slaap stand en vervolgens haal ik hem eruit dan werkt alles weer.

Windows 2000 SP4 UK
Asus A7v8x-x mobo

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Zym0tiC
schopt

in de tussentijd heb ik alle stekkertjes nog eens gechecked maar daar ligt het niet aan :(

Verwijderd

Kijk eens bij configuratie > systeem > hardware > apparaatbeheer > "USB Controllers" en het bewuste apparaat bij de instelling "Windows mag dit apparaat uitschakelen indien niet gebruikt" oid en haal dat vinkje daar weg.

• Zym0tiC
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 03:32:
Kijk eens bij configuratie > systeem > hardware > apparaatbeheer > "USB Controllers" en het bewuste apparaat bij de instelling "Windows mag dit apparaat uitschakelen indien niet gebruikt" oid en haal dat vinkje daar weg.
helaas dit vinkje stond al uit :'(

gelijk ook even gekeken of er nog andere vreemde vinkjes te bespeuren waren die iets van usb kon uitschakelen maar dit mocht niet baten.