Ik heb een lite-on DVD JLMS-HD166S. Deze zit in een Compaq desktop pc en heeft altijd naar behoren gewerkt. Op de cp draait illusion zodat de gebruiker niks kan veranderen. Na het deinstalleren van powerdvd 4 en het installeren van 5 deed de speler het niet meer. Hij gaf random foutmeldingen. Maar cd-roms vat ie wel. Maar het kopieren van een data-dvd naar de HDD werkt ook niet meer. Hij ziet de inhoud wel, maar wil deze niet meer kopieren.
De dingen die ik al geprobeerd heb:
- in een andere pc hangen met winme --> daar werkte die goed in. De speler is dus heel.
- Op dezelfde kabel als de HDD in die compaq--> werkte nog niet.
-de speler DMA geven--> geen verschil
- powerdvd 4 weer teruggezet --> wordt de dvd niet meer als dvdstation, maar als cd-romstation herkent.
- en vele andere mogelijke oplossingen
Na wat zoeken op google en de diverse topics op GOT met het nummer van een van de foutmeldingen werd ik niets wijzer.
Ik denk dat het er aan ligt dat de dvd-speler als cd-speler word erkend, maar zoals gezegd: ik weet het niet meer.
Drivers zijn niet te vinden. Er is er maar een maar die is enkel voor cd's in dos.
Ik weet het niet meer. Jullie wel?
De dingen die ik al geprobeerd heb:
- in een andere pc hangen met winme --> daar werkte die goed in. De speler is dus heel.
- Op dezelfde kabel als de HDD in die compaq--> werkte nog niet.
-de speler DMA geven--> geen verschil
- powerdvd 4 weer teruggezet --> wordt de dvd niet meer als dvdstation, maar als cd-romstation herkent.
- en vele andere mogelijke oplossingen
Na wat zoeken op google en de diverse topics op GOT met het nummer van een van de foutmeldingen werd ik niets wijzer.
Ik denk dat het er aan ligt dat de dvd-speler als cd-speler word erkend, maar zoals gezegd: ik weet het niet meer.
Drivers zijn niet te vinden. Er is er maar een maar die is enkel voor cd's in dos.
Ik weet het niet meer. Jullie wel?