Logitech iTouch Software

Pagina: 1
Acties:

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34
Hoi, ik heb net een nieuwe Internet Navigator SE gekocht, en de laatste iTouch software geinstalleerd. Nu wil het alleen zo zijn, dat als ik mn pc opstart, en de iTouch software start, hij na een paar seconden uit mn systray verdwijnt, wat weer als gevolg heeft dat de On Screen Display en dergelijke niet werkt. Dit gebeurt overigens zonder foutmeldingen.
Herinstallatie heeft vrij weinig zin gehad. Misschien dat iemand hier dit probleem kent? Baal er goed van, want die OSD is wel zo handig.

Draai Windows Xp Pro, compleet up-to-date.
( Systeemspecs eventueel in sig )

[ Voor 4% gewijzigd door Kvn op 31-03-2004 13:57 ]

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 21:46

Smarron

The bend

Ik zou een iets oudere versie proberen. Ik heb ook verscheidene problemen gehad met de nieuwste software (weliswaar andere, maar de wat oudere versies werken prima).

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Kvn
Ja, nou 2.20 en 2.22 werken allebei niet :S

• Smarron

Smarron

The bend

Staat er nog andere Logitech-software op je PC? Voor je muis bijvoorbeeld? En hoe heb je hem aangesloten? USB ? Wel zeer vreemd. Het lijkt erop dat hij je toetsenbord niet goed detecteert.

• Kvn
Tobo en alles werkte verder goed hoor. Heb een Microsoft muis. Maar nu ik de nieuwste _Engelse_ versie erop zet werkt het wel. Vreemd hoor :S

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-07 19:55
Ik heb ook pas zo'n toetsenbord gekocht en ik heb de 2.15 drivers erbij gekregen, ik heb dus ook die update (versie 2.22) gedaan en idd precies zoals jij zegt verdwijnt het icoontje in de systray, ik heb hierna de 2.15 drivers er weer overheen geïnstalleerd en nu heb ik het probleem niet meer en hij geeft nog steeds aan dat ik de 2.22 versie heb. Ik neem aan dat jij die cd er ook bij hebt gekregen anders wil ik hem wel ff op mijn ftp zetten (als ik ze makkelijk van de cd af kan halen), moet je maar mailen/msnen als je de 2.15 versie wilt hebben.

• Smarron

Smarron

The bend

Misschien handig, nieuwe drivers: meuktracker: Logitech iTouch 2.22 build 289

Waaronder het volgende gefixed:

- After installing iTouch, the software will not load or launch.

Pagina: 1