Ik heb sinds een install van WinXP last van vage kleine knipperende pixeltjes in beeld... Bij DVD en Xvid zijn ze groenachtig. Ik dacht echter eerst dat het iets van een verkeerde codec was ofzo. Na een Schone Format en zonder de installatie van enige codecs (Alleen PowerDVD5) blijkt het probleem nog steeds te zijn. In windows 2000 heb ik dit nooit gehad.
Wat nu blijkt is dat ik het ook heb bij games. Ik zie kleine pixeltjes die alsmaar knipperen. Niet heel erg, maar wel irriterend. Met codecs heeft het niks te maken. Ik de Catalyst van Ati eraf gegooid en de nieuwste omegadrivers erop. Probleem nog steeds aanwezig. Ik heb ook gezocht, maar vaak gaat het dan alleen over films & codecs. Niet in games.
mijn Systeem:
Amd64 3400+
MSI K8T FISR2
1024 MB DDR Corssair Pro (lowlatency)
2 x Raptor WD @ raid0 @ via chipset
Wat nu blijkt is dat ik het ook heb bij games. Ik zie kleine pixeltjes die alsmaar knipperen. Niet heel erg, maar wel irriterend. Met codecs heeft het niks te maken. Ik de Catalyst van Ati eraf gegooid en de nieuwste omegadrivers erop. Probleem nog steeds aanwezig. Ik heb ook gezocht, maar vaak gaat het dan alleen over films & codecs. Niet in games.
mijn Systeem:
Amd64 3400+
MSI K8T FISR2
1024 MB DDR Corssair Pro (lowlatency)
2 x Raptor WD @ raid0 @ via chipset
[ Voor 7% gewijzigd door Executor16 op 25-12-2013 13:18 ]